Pisaliśmy już o wersji w sedanie, ale teraz pojawiły się zdjęcia modelu Panamera w nadwoziu Sport Turismo. Zmiany są zauważalne
Niedługo po zobaczeniu nowego Porsche Panamera w wersji sedan, pojawiły się zdjęcia dwóch prototypów będących “rodzeństwem” ochrzczonych przez producenta ze Stuttgartu jako “Sport Turismo”. Podobnie jak w sedanie wersje z podwójnymi światłami LED na przodzie są to mocniejsze uturbione jednostki. Ulepszona Panamera Sport Turismo otrzyma delikatnie zmienione tylne światła oraz przerobiony tylny zderzak. W innych miejscach można znaleźć te same delikatne poprawki co w sedanie.
Porsche testuje model Panamera po faceliftingu od kilku miesięcy, lecz najnowsze prototypy póki co ujawniły najwięcej. Dla niewprawionego oka, nowa limuzyna wygląda identycznie jak obecna, jednakże przyglądając się bliżej możemy zauważyć przedni zderzak w stylu modelu 992 oraz przeprojektowane światła z tyłu. Niektóre elementy nadwozia są wciąż ukrywane co oznacza, że gigant ze Stuttgartu nie chce jeszcze wszystkiego pokazywać, ale na szczęście można zobaczyć całe wnętrze. W prototypie widzimy nowe koło kierownicy z innymi ramionami oraz mniejszą liczbą przycisków. Inne elementy wyglądają tak samo jak w obecnej wersji, lecz nie będziemy zdziwieni jeśli zaktualizowano wyświetlacz, czy też zmieniono tapicerkę.
Wybór jednostek napędowych w drugiej generacji Panamery prezentuje się dość bogato i zawiera 325-konne V6 o pojemności 2.9 litra w wersji podstawowej, 434-konne V6 o takiej samej pojemności w wersji S oraz 454-konne V8 o pojemności 4.0 litra dla modelu GTS. Dodatkowo mamy jednostkę hybrydową o mocy 456 koni mechanicznych składające się z V6 i wspomagającego silnika elektrycznego oraz wersję S E-Hybrid posiadającą pokaźną moc 671 koni mechanicznych wynikającą z połączenia silnika V8 oraz “elektryka”. Oczekuje się aktualizacji jednostek oraz skrzyni biegów, jak i wprowadzenia nowych filtrów w celu ograniczenia emisji spalin. Nie ma obecnie informacji o oficjalnej premierze nowej limuzyny, ale Genewa Motor Show w 2020 roku wydaje się prawdopodobną opcją, jeśli Porsche nie zdecyduje się na dedykowane temu modelowi wydarzenie.
Foto. Carscoops
Comments