W nowoczesnym salonie CUPRA miłośnicy motoryzacyjnych emocji mogą zapoznać się z aktualną ofertą, porozmawiać o samochodach, a także wybrać stylowe akcesoria i gadżety. Oryginalna przestrzeń oddaje charakter marki, oferującej pojazdy o elektryzującym designie i znakomitych osiągach.
CUPRA Studio to innowacyjny showroom, który łączy funkcję butikowego concept store’u z przestrzenią dedykowaną organizacji wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. To już drugi tego typu obiekt w Polsce. Trójmiejski salon zlokalizowany jest w kompleksie Grupy Plichta w Gdańsku – Letnicy.
Marka CUPRA została bardzo dobrze przyjęta na lokalnym rynku, a zainteresowanie Formentorem, flagowym modelem, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Sukcesy sprzedażowe stały się powodem, dla którego zdecydowaliśmy się, jako Grupa Plichta, mieć swój udział w jej rozwoju na polskim rynku. Tak powstało pierwsze w północnej Polsce CUPRA STUDIO – przestrzeń o wyjątkowym formacie, dedykowana wyłącznie marce CUPRA, w pełni oddające jej charakter i filozofię. Jest to z pewnością ciekawa propozycja dla klientów poszukujących nieszablonowych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym, ceniących unikalny design, sportowe osiągi i profesjonalne wsparcie w procesie zakupu.
mówi Waldemar Przybyła, Dyrektor marki CUPRA w Grupie Plichta
Najnowsze samochody i najlepsza obsługa
Aktualnie klienci, którzy odwiedzą gdański salon mogą obejrzeć, przetestować i zamówić modele Leon, Ateca i Formentor. W parku aut demonstracyjnych pojawi się także długo wyczekiwany, pierwszy elektryczny model marki – CUPRA Born. Co więcej, trójmiejscy miłośnicy motoryzacji jako pierwsi w Polsce będą mogli też usiąść za kierownicą limitowanej wersji Formentora VZ5, który pod maską skrywa pięciocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.5 TFSI. Rozpoczęto już składanie zamówień na specjalną edycję tego flagowego modelu.
O najwyższą jakość obsługi klientów zadbają prawdziwi pasjonaci motoryzacji – elitarny zespół CUPRA Masterów. Zgodnie z globalną strategią, eksperci pomogą w wyborze i personalizacji samochodów oraz odpowiedzą na wszystkie pytania gości, dotyczące oferowanych modeli.
– Marka CUPRA cieszy się znaczącym zainteresowaniem wśród trójmiejskich klientów. Tym bardziej doceniamy, że możemy ich zaprosić do tak oryginalnej przestrzeni. Pozytywny odbiór potwierdza także duża liczba zamówień na auta. Do końca roku z gdańskiego salonu do nowych klientów trafi kilkadziesiąt egzemplarzy spod znaku CUPRY. Cały czas prowadzone są także nowe rezerwacje, oczekujemy ich realizacji w ciągu kilku miesięcy.
podsumowuje Joanna Chrzanowska, Marketing Manager SEAT & CUPRA Plichta
Foto. materiały prasowe producenta
Założyciel | Redaktor naczelny
Pasjonat motoryzacji i marketingu – wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.