SEAT i CUPRA przeprowadzają zmiany w swojej sieci salonów. Od 1 listopada otwarty jest nowy autoryzowany punkt w Kielcach.
1 Listopada otwarto pierwszy salon marki SEAT w województwie Świętokrzyskim. Jest to salon dealerski sieci Autorud. Do dyspozycji klientów jest pełna gama pojazdów, autoryzowany serwis oraz kolejny w Polsce CUPRA Corner, gdzie można zobaczyć takie modele jak m.in. nowy Leon. Salon i serwis SEAT Autorud Kielce znajduje się przy ul. Krakowskiej 285 w Kielcach
W stolicy województwa świętokrzyskiego dostrzegamy istotny potencjał rynkowy i wierzymy, że hiszpańska marka, kojarzona z temperamentem i miłością do motoryzacji, może śmiało powalczyć o duże grono klientów, dla których liczy się nie tylko wygoda i funkcjonalność, ale również sportowy charakter. Zależało nam, aby zapewnić kontynuację funkcjonowania salonu, z tym że w nowej lokalizacji, przy spełnieniu wszystkich standardów i z możliwością sprzedaży marki CUPRA, czyli samochodów z prawdziwym, sportowym DNA.
mówi Ewa Sobiło-Tutak z Autorud
Zmiany nadeszły także w województwie Kujawsko-Pomorskim. Zamknięto salon dealerski SEAT-a w Toruniu. Do dyspozycji pozostaje autoryzowany salon Reiski Bydgoszcz, gdzie dostępna jest pełna gama pojazdów zarówno marki SEAT, jak i CUPRA. Przedstawiciele marki nie zamierzają jednak pozostawić Torunia bez obecności marki i w najbliższych tygodniach ma być otwarty autoryzowany serwis.
Autoryzowane salony pozostają priorytetem dla naszego modelu sprzedaży. Dzięki wypracowaniu najwyższych standardów sanitarnych, salony SEAT-a były niezmiennie otwarte także w czasie lockdownu. Cieszymy się, że już niebawem będziemy mogli zapewnić naszym klientom kolejne nowoczesne i bezpieczne przestrzenie sprzedażowe oraz serwisy dla marek SEAT i CUPRA.
powiedział Tomasz Wróbel, dyrektor ds. Rozwoju Sieci Dealerskiej SEAT i CUPRA
Hiszpański producent inwestuje również w sprzedaż internetową. Poprzez przeglądarkę można zarezerwować wizytę w serwisie, a dodatkowo powstały dwie autorskie platformy. Wirtualny Salon i Sales Online. Za pomocą pierwszej można skontaktować się z sprzedawcą w formie wideo oraz wirtualnie obejrzeć pojazd. Druga natomiast służy do zamówienia i skonfigurowania modelu, który odebrać można na terenie salonów w całej Polsce. Pierwszy zakupiony w ten sposób SEAT trafił do klienta 26. października bieżącego roku.
Foto. materiały prasowe producenta
Comments