Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Bazowe BMW serii 4 Coupe to jeden z tych samochodów, które mogłyby stanowić ciekawą propozycję dla osób lubiących przyoszczędzić na zakupie i uważają, że auto ma jeździć, a nie wyglądać

BMW serii 4 Coupe to samochód bardzo kontrowersyjny i tak naprawdę potrzeba czasu, abyśmy się do nowej stylistyki przyzwyczaili. Jednak wyobraźmy sobie sytuację, że chcemy uzyskać taki bardzo bazowy, wręcz roboczy konfig nowej czwórki, aby zejść jak najbardziej z ceny. X-Tomi Design przygotował taką wizualizację i musimy przyznać, że wygląda to dosyć śmiesznie, ale może tak dla wielu będzie auto prezentować się nawet lepiej niż w M-Pakiecie. Co ciekawe bazowa seria 4 jest już dostępna w Niemczech w sprzedaży i tam cena wynosi 45 800 €, gdzie dla porównania Golf kosztuje nieco mniej niż 20 tysięcy €.

BMW serii 4 Coupe

Jeśli mielibyśmy doszukać się jakiejś zalety dla tego auta to na pewno jest to cały czarny grill, który nie ma srebrnej ramki. To spora zaleta, bo z czarnym czy białym lakierem, niezbyt ciekawie wygląda taka srebrna otoczka. Tutaj w “bazowej” wersji jest ten problem rozwiązany. Światła to oczywiście najprostsze lampy, a nie reflektory w technologia Laser LED, która jest możliwa do kupienia w nowej serii 4 Coupe za dopłatą. Pomarańczowe kierunkowskazy wyglądają dosyć śmiesznie w samochodzie klasy premium. Do tego dodajmy czarne progi i tylny zderzak, ale także obudowy lusterek i 16-calowe felgi. Czego chcieć więcej od bazowego auta flotowego?

Oczywiście prawdziwa bazowa czwórka wygląda nieco inaczej, a podstawowy silnik ma nieco pond 180 KM i 2 litry pojemności. Jednak skoro wspomnieliśmy o Golfie to wyobraźcie sobie taką “bieda wersję” serii 4 Coupe z silnikiem 1.0 100 KM o 3 cylindrach. Może to idealna wersja dla kogoś kto szuka samochodu premium, ale ma ograniczony budżet? Ciekawe jak takie zmiany wpłynęłyby na ceną. Może udałoby się zejść znacznie poniżej 40 tysięcy euro i finalnie uzyskać dobry start do leasingu, a może jeszcze jakiś rabacik i pakiet serwisowy do tego?

Foto. X-Tomi Design

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *