BMW M5 po liftingu zauważone podczas testów na Nurburgringu

Nową serię 5 po liftingu już widzieliśmy po tym jak wyciekły zdjęcia do sieci, a teraz możemy zobaczyć BMW M5 w nowej odsłonie podczas testów na torze

Podobnie jak w przypadku zwykłej serii 5 nie doczekamy się rewolucyjnych zmian. BMW nowy model testuje oczywiście w odpowiednim dla niego środowisku, czyli na Nordschleife. Zmiany wprowadzone w wyglądzie nie są duże, ale na pewno odświeżą nieco obecną na rynku od 3 lat serię 5. Oczekiwania wobec tego modelu są duże, bo dotychczas widzieliśmy tylko odmiany BMW M5 oraz M5 Competition, a odświeżona wersja ma przynieść wariant CS. To będzie spora zmiana względem poprzednika, która zadowoli najbardziej wymagających klientów marki.

BMW M5
Foto. Motor1

Nowe M5 będzie miało zmienione światła oraz nieco inny grill o zmienionym ożebrowaniu. Z tyłu zmian będzie mniej, niewykluczone, że zmienione zostaną jedynie lampy tylne. Reszta samochodu pozostała bez kamuflażu, więc możemy stwierdzić, że zmiany nie dotknęły innych części. We wnętrzu również nie doczekamy się rewolucji, zegary zostały zmienione na te znane z serii 3 już w roku modelowym 2019. Teraz możliwa jest aktualizacja systemu multimedialnego.

Silniki prawdopodobnie również pozostaną bez zmian. W zwykłej wersji będzie to 600 koni, a w Competition 625. Pewna jest również odmiana CS, testowana już od roku, która otrzyma około 650 koni, będzie nastawiona na tor i nieco bardziej agresywna z zewnątrz. Premiera nowej M5 powinna nastąpić niedługo po zaprezentowaniu bazowej serii 5 w letnim okresie tego roku. Warto dodać, że Markus Flasch, szef działu BMW M, powiedział, ze nowe modele BMW M w przyszłości dostaną znacznie więcej mocy. Czyżby niemiecki producent szykował dla nas coś specjalnego w najbliższym czasie?

BMW M5
Foto. Motor1

Biorąc pod uwagę to jak mocno Mercedes zmienił E-klasę możemy powiedzieć, że BMW dokonało jedynie kosmetycznych zmian. Czy producent z Monachium jest tak pewny swoich rozwiązań i nie chce nic zmieniać? Prawdopodobnie tak, obecne M5 jest uważane za rewolucyjne, dobrze się sprzedaje i z pewnością jedno z najlepszych w historii marki. Dokładne szczegóły wersji po liftingu poznamy najpewniej na początku przyszłego roku.

Foto. zdjęcia są własnością serwisu Motor1