Redaktor | Fotograf

Nowe Porsche 911 to pod wieloma względami rewolucja. Jednak chyba wszystkie jej aspekty są pozytywne, ponieważ niezależnie od wersji, nowe 911 ma niesamowite osiągi i świetny wygląd. Jednak jeśli komuś nie wystarcza 480 koni w wersji GTS, może zwrócić się do firmy TechArt. Dzięki temu tunerowi, z łatwością można podnieść moc do poziomu wersji Turbo, a to już robi ogromne wrażenie.

Tunerzy Porsche 911 od zawsze mieli ciężkie zadanie. Nie jest tak łatwo poprawić perfekcję, w związku z czym, każdy projekt powinien być dopracowany w najmniejszych szczegółach. Niektórzy radzą sobie z tym jednak całkiem dobrze. Jednym z najbardziej znanych tunerów Porsche jest TechArt, który ma na swoim koncie wiele znanych wariacji na temat 911. Większość z nich odniosły spory sukces wśród klientów. Najnowsza odnosi się do wersji GTS, znacznie podnosi jej moc, poprawia prowadzenie a także zmienia stylistykę. Trzeba przyznać, że całość robi duże wrażenie.

Porsche 911 GTS TechArt - fenomenalny wygląd i 560 koni pod maską

TechArt zaoferował dla 911 swój własny aerokit, w skład którego wchodzą nowy przedni splitter, a także nieco zmodyfikowany przedni zderzak. Pozostałe elementy to nieco większe progi boczne, duży spoiler tylny, oraz większy dyfuzor. Jednak na lepsze prowadzenie 911 wpływa także poprawienie ustawień zawieszenia. TechArt oferuje zawieszenie, które obniża wersję GTS maksymalnie aż o 40 milimetrów. Co ważne, możemy także zamówić podnoszenie przedniej osi. Tuner oferuje także szeroki wybór felg, model ze zdjęć wyposażono w Formula VII w rozmiarze 20/21 cali. W środku główną zmianą jest nowa kierownica.

Porsche 911 GTS TechArt - fenomenalny wygląd i 560 koni pod maską

Pod względem technicznym, TechArt znacznie podniósł moc wersji GTS. Standardowo rozwija ona 480 koni i 570 niutonometrów. Tuner podniósł te wartości do odpowiednio 560 koni i 670 niutonometrów. Taką moc rozwija także wersja 911 Turbo. Co ważne, moc jest dostępna jedynie w trybach Sport i Sport Plus. W przypadku trybu komfortowego, kierowca wciąż ma do dyspozycji standardową moc. Dzięki modyfikacjom, GTS rozpędza się do setki w zaledwie 3,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi teraz 320 kilometrów na godzinę.

Foto. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *