Dzisiaj poznaliśmy pierwsze szczegóły nowej gry od Codemasters – F1 2020. Co możemy oczekiwać po nowej odsłonie? Oto lista najważniejszych zmian!

Własny zespół w karierze

Kariera wciąż nabiera rozpędu, a Codemasters w niektórych (niestety tylko) kwestiach wysłuchują swoich fanów. Nowym dodatkiem w F1 2020 do tego trybu będzie możliwość utworzenia własnego teamu. Kariera z 22 kierowcami w stawce i własnym malowaniem? Brzmi super na papierze, lecz jeżeli ta opcja ma podbić serca graczy, nie może zostać zrobiona po łebkach.

F1 2020

Split-screen

Ile musieliśmy się na to naczekać! Po sześciu latach do F1 wraca możliwość lokalnego multiplayera! Dlaczego tę opcję usunięto? Nie mam pojęcia. Czy się cieszę? Jak najbardziej!

Edycja Deluxe Michaela Schumachera

Kolejny raz poza podstawową wersją gry, otrzymamy również edycję deluxe z dodatkową zawartością. Poza nowymi samochodami, jak:

  • 1991 Jordan 1911
  • 1994 Benetton B194
  • 1995: Benetton B195
  • 2000: Ferrari F1-2000

otrzymamy również dostęp do gry o trzy dni wcześniej, dodatkowe przedmioty w grze, oryginalną cieszynkę na podium i wiele więcej.
Zeszłoroczny dodatek Senna/Prost wywołał u niektórych fanów jęk zawodu – miał on w sobie dwa samochody i kilka zupełnie niepowiązanych za sobą misji. Miejmy nadzieję, że Codemasters wyciągnęło z tej wpadki lekcję.

Uproszczenie HUD

Za tym hasłem kryje się trochę tajemniczości, lecz o kilku rzeczach już wiemy. Panel kierowcy robił się pod naporem coraz to wielu opcji naprawdę nieprzejrzysty, choć to nie był największy problem. Wiele osób, na czele z Lando Norrisem, krytykowało implementację systemu ERS. Przesuwanie między trybami do 0 do 5 było dla niego nierealistyczne. Teraz większością zarządzania baterią zajmie się zespół. Oby system nie został kompletnie usunięty – guzik Overtake w zupełności wystarczyłby graczom.

Wszystkie tory z kalendarza 2020

Mimo przeciwności, w oficjalnej grze F1 pojawią się w tym roku tory w Hanoi i Zandvoort. Smuci fakt, że mimo gotowej mapy, prawdopodobnie zostanie usunięte Hockenheim. Naprawdę tak trudno zrobić ,,klasyczne” tory, skoro udało się to w 2013 roku? Czekamy na więcej wieści dotyczących gry. Miejmy nadzieję, że w pierwszej kolejności naprawione zostały irytujące problemy z kontaktami, bugami i net codem. Jak podoba wam się koncept?

Foto. materiały prasowe Codemasters

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *