Takaaki Nakagami dużo trenuje przed startem sezonu. Wszystko po to, aby wyeliminować błędy, jakie mu się przydarzały w poprzednim roku.
Takaaki Nakagami po trzech sezonach w MotoGP można powiedzieć, że stał się jednym z solidniejszych zawodników w stawce. W tym sezonie Japończyk stoi przed wielką szansą o powalczenie, kto wie nawet może o pierwszą trójkę w klasyfikacji, ponieważ zawodnik LCR Hondy przesiada się na najnowszą wersję RCV213V. Taką samą, jaką będzie miał Marc Marquez, Pol Espargaro i Alex Marquez.
Korzystanie z najnowszego motocykla jest naprawdę ekscytujące, ponieważ przez ostatnie trzy sezony zawsze korzystaliśmy z poprzedniej wersji. Czasami jest to dobre, ale czasami nie. W większości przypadków naprawdę trudno jest pokazać nasz prawdziwy potencjał, ponieważ najważniejsze jest to, że osiągi silnika są zupełnie inne, a najnowsza specyfikacja silnika ma większą moc i prędkość. W MotoGP, jeśli stracisz jedną dziesiątą na prostej lub długiej prostej, jest wtedy trudniej.
Takaaki Nakagami
Jednak nie jest aż tak kolorowo, jak mogłoby się wydawać. Jak na razie tylko Stefan Bradl jeździł najnowszą specyfikacją RCV213V.
Wszyscy wiedzą, że HRC i Stefan Bradl mieli kilka dni testów w Jerez, ale tak naprawdę nie otrzymałem żadnych informacji z HRC. Jeszcze nie rozmawiałem ani nie wiedziałem. Widziałem kilka zdjęć, a media podały w punktach nowości w motocyklu, nowe podwozie, nowy wahacz. Wygląda dobrze. Jestem naprawdę podekscytowany, mogąc go wypróbować, ale nadal nie rozmawiałem z HRC o nowym motocyklu, ale dobrze jest widzieć testującego Bradla i miejmy nadzieję, że HRC wybierze najlepsze części do rundy w Katarze.
Takaaki Nakagami
Japończyk jest pełen wiary w najnowszą maszynę Hondy. Będzie robił co w jego mocy, aby wywalczyć jak najlepszy wynik, a także włoży całe serce w rozwój maszyny. Jak sam stwierdził w poprzednim sezonie też była szansa na podia i wygrane, ale problem nie leżał tylko i wyłącznie po stronie motocykla, ale też i jego.
Jestem więc naprawdę podekscytowany i mam nadzieję, że mogę pomóc w rozwoju motocykla i uczynić go jeszcze bardziej konkurencyjnym. Wiem, że jest już konkurencyjny, ale w porównaniu z innymi producentami w niektórych punktach nie radzi sobie najlepiej, więc mam nadzieję, że mogę pomoc w tej dziedzinie. Oczywiście ubiegły sezon był dla mnie dobrym sezonem, ale z drugiej strony niestety nie mogłem opanować presji. Byłem zbyt podekscytowany startem z Pole Position w Aragonii i popełniłem głupi błąd.
Takaaki Nakagami
Foto: materiały prasowe zespołu