Subaru XV jako pogromca pustynnych tras za 2200 złotych?

Wybieranie się Crossoverem w teren to nie jest najlepszy pomysł, ale zmodyfikowane Subaru XV może okazać się całkiem dobrym towarzyszem podróży

Crossovery nie uchodzą za najlepsze samochody do jazdy w terenie. Nic zresztą dziwnego, bo bazują one na miejskich konstrukcjach, a największa zmiana to podniesione o kilkanaście milimetrów zawieszenie. Jednak jeśli chcielibyśmy uczynić nasz samochód bardziej zdolnym do jazdy w zaawansowanym terenie to na pomoc przychodzą tunerzy, którzy oferują szereg interesujących modyfikacji. Jedną z takich firm jest Crawford Performance. Zawsze najlepiej zacząć od drobnych modyfikacji i postępować dalej w celu uzyskania optymalnego rozwiązania, a właśnie ta firma oferuje zestaw do podniesienia Subaru XV za kwotę 550 dolarów, co daje nam nieco ponad 2000 złotych. Zainteresowani?

Subaru XV

W skład tego zestawu wchodzą specjalne dystanse na przód, które unoszą nasze auto o 5 cm oraz dystanse na tył, gdzie wysokość zwiększa się prawie o 4 cm. Oprócz tego mamy przedłużkę drążka kierowniczego, aby ten mógł pozostać w standardowej konfiguracji. Oczywiście mocowania przewodów hamulcowych pozostają bez zmian. Cena takiego pakietu to dokładnie 549,95 dolarów, a był on inspirowany Subaru of America Crosstrek Desert Racer. Całość wygląda bardzo ciekawie, a wszystkie elementy zostały zabezpieczone przeciw korozji, więc pod tym względem możemy spać spokojnie.

Subaru XV

Być może taki zestaw nie sprawi nagle, że pojedziemy na pustynię i przejedziemy ją wzdłuż i wszerz, ale znacząco poprawi to możliwości terenowe naszego pojazdu. Otrzymujemy dodatkowe kilka centymetrów, które w terenie mogą okazać się naprawdę przydatne, a jeśli do tego wyposażymy nasze auto w odpowiednie ogumienie to może się okazać, że Subaru UV naprawdę jest dzielnym graczem na terenowych wyprawach. warto mieć jednak na uwadze fakt, że zwiększenie wysokości naszego pojazdu może mieć znaczący wpływ na spalanie, więc jeśli chcemy wprowadzić takie zmiany tylko po to, aby nasze auto było bardziej terenowe, aby nie zjeżdżamy z asfaltu, to po prostu mija się to z celem.

Foto. Crawford Performance