Cupra Formentor od JMS Fahrzeugteile – efektowne poszerzenia

Cupra Formentor sama w sobie jest dość agresywnym SUVem zwłaszcza w mocniejszych wersjach VZ. Jednak nie każdy zadowoli się seryjnym samochodem. W takim przypadku, warto wybrać się do JMS Fahrzeugteile, który właśnie zaprezentował swoją propozycję tuningu hiszpańskiego auta. Uwagę zwracają przede wszystkim efektowne poszerzenia i duży spoiler tylny.

Nowy SUV hiszpańskiej marki Cupra, czyli Formentor prezentuje typowy dla tego producenta bogaty pakiet stylistyczny. Auto bez wątpienia samo w sobie zwraca na siebie uwagę, zwłaszcza w wersjach VZ. Jeśli jednak to komuś nie wystarczy, może się zwrócić do tunerów, którzy zadbają o nadanie odpowiedniego wyglądu auta. Jednym z nich jest JMS Fahrzeugteile, który przygotował naprawdę bogaty pakiet stylistyczny do Formentora. Warto się w niego zaopatrzyć, jeśli SUV ma przykuwać uwagę, a także świetnie się prezentować.

Cupra Formentor od JMS Fahrzeugteile - efektowne poszerzenia

Z zewnątrz, w oczy rzucają się przede wszystkim poszerzenia nadkoli. Nadają one Formentorowi znacznie bardziej bojowego charakteru. Są też niezbędne, aby zmieścić tam 20-calowe felgi marki Barracuda. Ponadto, aby całość prezentowała się lepiej, wykorzystano sprężyny obniżające Eibach. Dzięki nim, Formentor jest o 35 milimetrów niższy. Całości dopełnia przede wszystkim nowy spoiler, który jest bardzo agresywny. Z przodu można znaleźć także dodatkowy splitter. Ciekawy jest także szara folia, którą oklejono samochód. Trzeba przyznać, że całość prezentuje się bardzo dobrze i zwraca na siebie uwagę.

Cupra Formentor od JMS Fahrzeugteile - efektowne poszerzenia

Co ważne, tuner zdecydował się na tuning wersji VZ5, która jest najmocniejszą dostępną Cuprą. Pod maską można znaleźć silnik o mocy aż 390 koni. Pochodzi on między innymi z Audi RS3 i ma pojemność 2,5 litra oraz 5 cylindrów. Niestety, JMS Fahrzeugteile nie pochwalił się, jaka moc została osiągnięta ostatecznie. Tuner zdecydował się na zmodyfikowanie układu wydechowego, a także oprogramowania silnika. Przyrost powinien być jednak znaczny. Już fabryczny model jest w stanie uzyskać sto kilometrów na godzinę w czasie zaledwie 4,2 sekundy. W przypadku egzemplarza po tuningu powinno być znacznie lepiej.

Foto. materiały prasowe producenta