Jeśli Dacia Bigster faktycznie trafi do produkcji, to prawdopodobnie będziemy mieć do czynienia z pierwszym SUV’em z rodzaju terenowych, ale prawdziwie terenowych, a nie tylko w katalogu
Największa zaleta Dacii? Cena, te auta są po prostu tanie i przystępne. Ich budowa nie jest jakoś specjalnie skomplikowana, co przekłada się na niskie koszty serwisu i są to auta trwałem, co by o nich nie mówić. Takie też mają być i tym właśnie oto sposobem podbijają rynek, notując coraz to lepsze wyniki sprzedażowe. Wiadomo, poprzedni rok nie była najlepszy dla całej branży, ale mimo to rumuński producent osiągnął przyzwoite rezultaty sprzedażowe. Teraz przyszedł czas na coś nowego. Grupa Renault ogłosiła dziś swój plan na tą bliższą oraz dalszą przyszłość, a w śród propozycji pojawiła się Dacia Bigster Concept – cóż to takiego?
Dacia zawsze będzie Dacią i nadal będzie oferować niezawodne samochody, które spełniają racjonalne potrzeby klientów. To inteligentny wybór, który zapewnia najlepszy stosunek ceny do realnej wartości samochodu. Wraz z utworzeniem business unit Dacii i Łady maksymalnie wykorzystamy potencjał modułowej platformy CMF-B, zwiększymy efektywność i atrakcyjność naszych produktów. Mamy w ręku wszystkie karty, aby mierzyć jeszcze wyżej. Bigster Concept przeciera drogę.
powiedział Denis Le Vot, dyrektor generalny marek Dacia i Łada podczas prezentacji planu Renaulution
Zgodnie z filozofią Dacii Bigster Concept to solidny i przestronny samochód o długości 4,6 m. Jest idealny na wyprawy w teren i piaszczyste drogi, oferuje wszystko, co konieczne w SUV‘ie z tego segmentu, bez zbędnych gadżetów. Proporcje bryły Dacii Bigster Concept są zarazem ponadczasowe i nowoczesne. Z miejsca widać solidność konstrukcji. Linia nadwozia jest prosta i daje poczucie bezpieczeństwa. Niczego nie udaje. Bryła nadwozia obiecuje przestronne wnętrze, jedno z największych w tej kategorii. Poszerzony układ świateł w kształcie litery Y nadaje samochodowi wygląd SUV’a o wyrazistej stylistyce.
Dacia Bigster Concept jest ucieleśnieniem zmian, jakie zachodzą w marce. Oferuje wszystko, co niezbędne, z nutą świeżości i outdoorowego stylu. Udowadnia, że przystępna cena nie musi oznaczać rezygnacji z atrakcyjności. W Dacii jesteśmy o tym głęboko przekonani, a ten samochód jest tego najlepszym dowodem.
Alejandro Mesonero-Romanos, dyrektor ds. designu Dacii
Ciemnozielony kolor nadwozia podkreśla zamiłowanie do otwartych przestrzeni i przygody. Ten duch wolności jest bardzo typowy dla DNA marki. Nie potrzeba zbędnych atrap i gadżetów, chromu czy materiałów udających aluminium. Bigster Concept to kwintesencja autentycznego SUV-a, który zdecydowanie stawia na wykorzystanie surowych tworzyw z recyklingu, np. we wszystkich osłonach i zabezpieczeniach nadwozia. Dzięki zastosowaniu platformy Aliansu przyszły flagowy model Dacii będzie napędzany silnikami na paliwa alternatywne lub hybrydowymi. W ten sposób marka będzie mogła w pełni odpowiedzieć na oczekiwania klientów i spełnić zmieniające się przepisy.
Wraz z modelem Bigster Concept Dacia staje się synonimem ucieczki od szarej codzienności i otwiera przed klientami proste, autentyczne i niepowtarzalne doznania. Bardziej niż kiedykolwiek ucieleśnia swobodę przemieszczania się i jest symbolem przemyślanego zakupu, spełniającego realne potrzeby klientów oraz ich najważniejsze aspiracje. To przykład odpowiedzialnej konsumpcji. Marka Dacia to – jak zawsze – wszystko, co niezbędne, teraz w jeszcze bardziej atrakcyjnym wydaniu.
Foto. materiały prasowe producenta
Założyciel | Redaktor naczelny
Pasjonat motoryzacji i marketingu – wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.
Comments