Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Kupując popularne auto jesteśmy skazani na poruszanie się takim samym pojazdem jak tysiące innych osób, jednak Golf MK8 wraz z firmą JMS daje pewne możliwości, by było inaczej

Od premiery nowego Golfa minęło już dosyć sporo czasu, a my poznaliśmy już warianty GTI, GTE oraz GTD. Choć podstawowa wersja wywołała dosyć mieszane uczucia, bo wielu klientów oczekiwało “czegoś więcej” to jednak warianty usportowione zostały przyjęte dosyć dobrze. Najważniejsze, czyli Golf R, wciąż przed nami, ale firma JMS zaprezentowała właśnie pakiet modyfikacji dla podstawowej wersji modelu Golf MK8, który odmienia jego wygląd o 180 stopni, albo chociaż o 90. Cały sens tego pakietu opiera się na tym, by Golf niezależnie od wersji silnikowej wyglądał nieco bardziej sportowo, bo potencjał na modyfikowanie jest spory, więc czemu by go nie wykorzystać?

Golf MK8

Pakiet zmian obejmuje miedzy innymi przedni splitter, który obniża auto o około 3 cm i zapewnia nieco agresywniejszy wygląd. Komponuje się on idealnie z czerwonymi akcentami na zderzaku oraz grillu, co poniekąd nawiązuje do sportowego GTI, który podobne elementy zawiera w standardzie. Dalej mamy nakładki poszerzające progi, co również nieco obniża auto i zapewnia bardziej spójny wygląd z przednim zderzakiem na widoku profilu bocznego. Z tyłu umieszczono dosyć agresywny dyfuzor pomiędzy dwoma końcówkami wydechu, które również mogą być customowe. Oprócz tego auto wyposażone jest w podwójne pięcioramienne felgi Barracuda Tzunamee EVO z czerwonymi akcentami. Jeśli dla kogoś takie zmiany są niewystarczające i jest tak zwana “japa” lub “koza” to oferowany jest również pakiet obniżający zawieszenie typu coilover KW.

Pakiet w sprzedaży dostępny będzie we wrześniu i jego cena na razie nie jest znana, ale to nie wszystko co JMS ma w planach, bo zgodnie z zapowiedzią ma pojawić się kilka zmian w kwestii wydajności oraz wydechu. Oczywiście, zmiany w oprogramowaniu silnika, bo takie głównie będą, dotyczą zarówno silników o pojemności 1.0 jaki i 1.5, ale również mocniejszych jednostek 2-litrowych. Miejmy nadzieję, że pełny pakiet modyfikacji nie wyczyści portfeli właścicieli, ale za to skutecznie doda kilka koni mechanicznych, żeby poprawić osiągi samochodu.

Golf MK8

Foto. materiały prasowe tunera

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *