LEGO

Fani modelów samochodów z klocków LEGO mogą być zadowoleni. Do sprzedaży wchodzi zestaw zawierający dwa Porsche 911 w cenie jednego.

Nie po raz pierwszy wspominamy o ciekawych modelach pojazdów wykonanych z duńskich klocków LEGO. Czy to fanowska Lancia Delta Integrale, czy też pochodzące od producenta Ferrari 488 GTE #51 zespołu AF Corse. Tym razem pora na klasyk wprost ze Stuttgartu. Mowa o drugiej generacji Porsche 911. W jednym pudełku otrzymamy części do zbudowania jednego z dwóch rodzajów legendarnej 911. Możemy stworzyć klasyczne coupe bądź złapać letni klimat i postawić na wersję 911 Targa z otwieranym dachem, który z powodzeniem da się schować. Jeśli taki opis was zachęca, należy przygotować się o odchudzenie portfela o niecałe 130 Euro, czyli około 600 złotych. Jest to dość standardowa suma jak za taki model pochodzący od LEGO.

LEGO Porsche 911 Turbo

Wejście w posiadanie nowego sportowego samochodu to uczucie nie do opisania i chcieliśmy je odtworzyć u fanów LEGO. Kiedy projektowaliśmy ten samochód najtrudniejszym momentem, było zdecydowanie się, czy zrobimy wersję Turbo, czy też Targa. To był na tyle twardy orzech do zgryzienia, że umożliwiliśmy budowę zarówno Turbo, jak i Targi przy użyciu tego samego zestawu. Bez wątpienia fani 911 na całym świecie, którzy od lat kochają ten samochód, będą zachwyceni możliwością zbudowania obu wersji.

Mike Psiaki, projektant w LEGO Group
LEGO Porsche 911 Targa

Oczywiście, jak zawsze LEGO postawiło na jak najwierniejsze oddanie detali. Dzięki temu Porsche 911 Turbo posiada charakterystyczną poszerzoną tylną oś oraz nadkola, turbosprężarkę, czy też intercooler. Fani kabrioletów też nie będą zawiedzeni. Targa posiada swój specjalny słupek “Targa” spod którego wysuwa się dach. W tej chwili możliwość zakupu jako pierwsi posiądą członkowie VIP programu lojalnościowego. Będą oni mogli złożyć zamówienie poprzez stronę internetową LEGO już 16 lutego. Pozostali chętni muszą poczekać do pierwszego marca, kiedy zestaw wejdzie do sprzedaży w autoryzowanych punktach duńskiej marki oraz na stronę internetową.

Foto. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *