BMW X6 M Competition od Manharta wygląda potężnie i taką ma też moc

Sportowe SUVy same w sobie są w większości bardzo masywne i agresywne. Jednak wraz z ich rosnącą popularnością, coraz więcej klientów chce się wyróżnić spośród innych. W związku z tym, swoje pakiety oferuje wielu tunerów. Jednym z najbardziej znanych jest Manhart, który zajmuje się głównie samochodami od BMW. Tym razem trafiło na model X6 M Competition, a zatem flagowego SUVa niemieckiego producenta. Całość bez wątpienia wygląda potężnie, dzięki czemu wyróżnia się na ulicy.

Manhart to bez wątpienia jeden z najbardziej znanych tunerów BMW. Choć ostatnio pokazuje też pakiety dla innych marek, nadal najczęściej możemy oglądać tuning Bawarskich aut. Tym razem trafiło na model X6 M Competition, który jest flagowym SUVem BMW. Wraz z tym idzie jego wygląd. Już w standardzie auto jest masywne i sportowe, a także bardzo mocne. Jednak i tym razem Manhart stanął na wysokości zadania i pokazał, że jego propozycja jest dobrym wyborem, jeśli chcemy się wyróżniać na ulicy. Tuner wziął się także za moc auta, co pozytywnie wpłynie na osiągi.

BMW X6 M Competition od Manharta wygląda potężnie i taką ma też moc

Na razie skupmy się jednak na stronie stylistycznej X6 M Competition po tuningu. Pierwszym co rzuca się w oczy, jest połączenie kolorystyczne charakterystyczne dla tunera. Manhart zazwyczaj ubiera modele tuningowane przez siebie w żółto-czarne barwy. Nie inaczej jest tym razem. Większość elementów zewnętrznych wykonano z włókna węglowego. Ponadto, tuner zaproponował ogromne, 22-calowe felgi, dokładkę przedniego zderzaka, a także masywny dyfuzor z tyłu, skrywający ogromne końcówki wydechów.

BMW X6 M Competition od Manharta wygląda potężnie i taką ma też moc

Te są częścią większej całości. Manhart zmodyfikował układ wydechowy, a także software silnika V8 z X6 M Competition. Dzięki temu, model rozwija teraz aż 730 koni mechanicznych i 900 niutonometrów. To o 105 koni i 150 niutonometrów więcej niż standardowy model, co powinno zapewnić lepsze czasy przyspieszeń. Niestety, Manhart nie podał jak zmieniły się osiągi. X6 M Competition bez modyfikacji osiąga setkę w 3,8 sekundy. Tutaj z pewnością jest nieco lepiej.

Foto. materiały prasowe producenta