Redaktor | Fotograf

M3 w wersji Touring samo w sobie wydaje się być najlepiej wyglądającym sportowym kombi na rynku. Jednak jeśli komuś nie wystarcza standardowa stylistyka modelu, może zgłosić się do działu BMW M Performance. Dodatkowe, fabryczne części pomogą sprawić, że Touring będzie jeszcze bardziej agresywny. Wśród nich są między innymi centralny wydech, dodatki aerodynamiczne i wiele elementów z włókna węglowego.

Choć BMW M Power od zawsze wyróżniały się z tłumu, nie każdemu to wystarczało. Niektórzy wolą bardziej ostentacyjny wygląd, a bawarski producent to zauważył. Aby temu zaradzić, wśród części fabrycznych pojawiły się takie sygnowane logiem M Performance. Można powiedzieć, że jest to sposób BMW, aby klienci pozostali przy marce, a nie zgłaszali się do tunerów. Części są sportowe, a także dodają autom charakteru. W ofercie znajdują się części zarówno dla standardowych odmian, jak i dla tych z logo M. Takie części są dostępne również dla modelu M3 w wersji Touring. BMW właśnie pokazało pełną ofertę części M Performance dla tego modelu.

BMW M3 Touring z częściami M Performance - bardziej sportowe kombi?

Zaskoczeniem nie jest fakt, że lwia część tych elementów jest czysto stylistyczna. Przykładowo, do M3 Touring można zamówić charakterystyczne pasy M przechodzące przez cały bok auta lub inne felgi. BMW oferuje także dokładki przedniego i tylnego zderzaka. Na liście znajdziemy także inne wlewy paliwa, większy dyfuzor czy tylny spoiler. Ponadto, zazwyczaj części są wykonane z włókna węglowego, co także dodaje stylu. Felgi o wzorze 1000M mogą być zamówione nawet w rozmiarze 20/21 cali, a także w kolorze złotym. Oczywiście większość z tych opcji jest czysto stylistyczna, jednak całość potrafi zrobić dobre wrażenie.

BMW M3 Touring z częściami M Performance - bardziej sportowe kombi?

Pod względem technicznym, BMW oferuje nieco mniej. Fabrycznie zmodyfikowany dolot i wydech dodadzą trochę koni, jednak fajerwerków nie będzie. Duże wrażenie robi wydech M Performance z końcówkami umieszczonymi na środku w kształcie trapezu. Jest on lżejszy od standardowego wydechu M3 Touring o 7 kilogramów. BMW oferuje też zawieszenie, dzięki któremu auto jest niższe o maksymalnie 20 milimetrów.

Foto. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *