Sieciowy warsztat samochodowy – czy warto?

Podobno w Polsce istnieje aż 221 tysięcy firm zajmujących się naprawą i konserwacją pojazdów samochodowych. Część z nich zrzeszona jest w ramach różnych sieci. Czy warto korzystać akurat z ich usług – sprawdzamy na przykładzie sieci Q Service Castrol – sieciowy warsztat samochodowy. 

Gdy w naszym samochodzie pojawi się usterka, z którą nie potrafimy sobie poradzić sami, możemy skorzystać z trzech rozwiązań. Pierwsze to lokalny warsztat o niezweryfikowanej renomie – pewnie nie będzie najdroższy, ale za to nie mamy pewności, czy jego pracownicy będą w stanie poradzić sobie naprawą usterki w naszym samochodzie. Drugie rozwiązanie to korzystanie z usług autoryzowanej stacji obsługi, firmowanej przez producenta naszego samochodu. Tam autem zajmie się dobrze wyszkolona kadra, ale zwykle roboczogodzina jej pracy potrafi zaskoczyć. 

Sieciowy warsztat samochodowy – czy warto?

Trzeci wariant łączy zalety dwóch poprzednich, nie powtarzając ich wad. 

Chodzi o odwiedziny w warsztacie należącym do renomowanej sieci. Atrakcyjnym cenowo w porównaniu do autoryzowanej stacji obsługi i gwarantujący wysoki poziom usług. Taką sieć stworzył Inter Cars – firma z 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu warsztatami – do spółki z marką Castrol – jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. 

W tej chwili w Polsce w ramach Q Service Castrol działa już 480 warsztatów 

Ich główne zobowiązania to szybkość serwisu, pewny odbiór i gwarancja jakości. Czy są wypełniane? Na qservicecastrol.eu można wyszukać warsztat w dowolnej okolicy i sprawdzić, jaką opinię na jego temat mają jego klienci. Wśród warsztatów należących do tej sieci są takie, których renomę potwierdzają dziesiątki opinii zadowolonych klientów. 

A za potwierdzenie jakości można uznać sam fakt, że taka marka jak Castrol zgadza się, by konkretne warsztaty mogły używać jej logotypu – z pewnością ze względu na wizerunek nie pozwoliłaby sobie na to, gdyby warsztat nie domagał pod względem kwalifikacji kadry, jakości sprzętu, czy poziomu wykonywanych usług. 

Sieć Q Service Castrol wyróżnia jeszcze jeden istotny element 

Jeden, a właściwie trzy – chodzi o nietypowe gwarancje, jakich Q Service Castrol udziela swoim klientom. Jest wśród nich gwarancja na silnik – jeśli w warsztacie tej sieci wymienimy olej na Castrol Edge™, Magnatec™ lub GTX™, to o w trakcie jej trwania, czyli przez rok, albo 10 000 km od wymiany, w przypadku awarii obejmującej gwarantowane części, nie poniesiemy kosztów części i robocizny w wysokości do nawet 3000 euro. 

W ramach gwarancji na hamulce, po wymianie klocków i tarcz na produkty ATE dostaniemy nowe tarcze, jeśli wymienione ulegną zużyciu przed osiągnięciem przebiegu 50 000 km lub przed upływem 36 miesięcy od daty zakupu. Gwarancja na opony natomiast działa na wszystkie uszkodzenia mechaniczne opon Semperit kupionych i zamontowanych w warsztacie należącym do sieci.I trwa przez 12 miesięcy. 

Wszystkie te elementy sprawiają, że poszukując warsztatu do usunięcia usterki, czy przeprowadzenia okresowego serwisu samochodu, naprawdę warto skierować swoje kroki do Q Service Castrol. A najłatwiej to zrobić wchodząc na qservicecastrol.eu i wyszukując warsztat w swojej okolicy – raz, a dobrze. 

Wokół Technologii