Redaktor | Fotograf

Tuner już niejeden raz pokazał, że zna się na Mercedesach. Po pakietach zaoferowanych do A45s i E63s przyszedł czas na flagową limuzynę producenta. S63 AMG otrzyma 3 propozycje tuningu, najsłabsza rozwinie 830 koni mechanicznych, a najmocniejsza aż 940.

Mercedes S63 AMG jest przedstawicielem sportowych limuzyn, które już w serii zapewniają wystarczające osiągi dla większości klientów. Jednak możemy znaleźć grono osób, które chcą podróżować w luksusie, a jednocześnie potrafić pokonać Ferrari spod świateł. Dla takich klientów z pomocną dłonią wychodzą tunerzy. Jednym z nich jest Posaidon, który jest już znany z modyfikowania A45s i E63s. Teraz propozycje swoich pakietów przedstawi dla modelu S63 AMG poprzedniej generacji. Powstaną 3 wersje, różniące się zakresem mocy. Jak zwykle, Posaidon skupi się na stronie technicznej, stylistykę auta pozostawiając bez zmian. Jedynie zawieszenie pneumatyczne zostało wyposażone w dodatkowy element sterujący, który utrzymuje samochód nieco niżej.

Mercedes S63 AMG

W standardzie S63 AMG rozwija 612 koni mechanicznych i 900 niutonometrów. W swojej najsłabszej propozycji, czyli RS830, Posaidon wzmacnia limuzynę do 830 koni mechanicznych i 1100 niutonometrów. Osiągnięto to dzięki zmianie turbosprężarek, filtrów powietrza, układu wydechowego oraz oczywiście oprogramowania silnika. Nieco wyżej uplasowano pakiet nazwany RS830+, który rozwija moc 880 koni mechanicznych i 1200 niutonometrów. Zakres zmian jest podobny jak w przypadku nieco słabszej odmiany.

Mercedes S63 AMG

Na samym szczycie plasuje się wersja rozwijająca aż 940 koni mechanicznych i 1280 niutonometrów. Co ciekawe, jej nazwa to również RS830+. Modyfikacji poddano głowicę silnika, a także dodano dotrysk metanolu. W przypadku tej, jak i słabszej wersji, prędkość maksymalna wynosi aż 350 kilometrów na godzinę. Przyspieszenie do setki, dzięki napędowi 4Matic+ powinno zająć jedynie około 3 sekund. Jeśli ktoś nie chce ingerować w silnik pod względem zmiany części, Posaidon oferuje także modyfikację opartą na zmianie samego oprogramowania. Moc wynosi wtedy 707 koni mechanicznych i równe 1000 niutonometrów, co także jest przyzwoitą wartością.

Foto. materiały prasowe producenta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *