Tak, wzrok Cię nie myli. Ten limitowany Nissan GT-R Nismo został oklejony dość krzykliwą folią a wszystko to w ramach kampanii fast-foodowego giganta.
Po około roku od dość głośnej współpracy marketingowej McDonald’s Japan oraz marki Toyota, wynikiem której była dodawana do japońskiego odpowiednika zestawu Happy Meal – Happy Set zabawkowa Supra, gigant nawiązał współpracę z kolejnym dużym, rodzimym producentem samochodów, którym okazał się Nissan.
Teraz do zestawów dziecięcych w można tam dobrać między innymi właśnie miniaturowego GT-R Nismo. Jednak sam producent, znany z dość śmiałych kroków w różnych dziedzinach, stwierdził że to za mało. Postanowiono okleić jedną z niewielu sztuk pełnowymiarowego odpowiednika folią w kolorze złotego chromu, aby posłużył on za maskotkę kampanii reklamowej McDonald’s w Japonii. Ten wyjątkowy samochód ochrzczono nazwą McDT-R, której chyba nie trzeba tłumaczyć. To nie wszystko. Charakterystyczny ogromny spoiler wersji Nismo zdobi logo sieci fast-foodów w formie pisanej. Ale to wciąż nie koniec rewelacji.
Firmy zdecydowały się też promować nowy dodatek konkursem, w którym główną nagrodą jest jazda tym bez wątpienia specjalnym autem na torze wyścigowym. I to nie byle jakim, bo w jednostce testowej marki Nissan. Ci, którzy mogą prowadzić zostaną zaproszeni na jazdy a ci młodsi laureaci otrzymają kupon na 1000 jenów do wydania w tej sieci restauracji. Jest to równowartość około 35 złotych, co pozwala na zakup dwóch Happy Setów znanych w innych częściach świata, również w Polsce – jako Happy Meal.
Nissan GT-R Nismo to najbardziej hardkorowa odmiana modelu GT-R. Pod jego maską pracuje podwójnie doładowany motor 3.8 V6 generujący moc na poziomie 600 KM i 652 Nm maksymalnego momentu obrotowego przekazywanego poprzez dwusprzęgłowy automat na obie osie. Mimo iż te suche dane nie zdają się odbiegać zbytnio od standardów obecnych szybkich aut, to auto jest wyjątkowo szybkie – pierwszą setkę w idealnych warunkach można osiągnąć w nieco ponad 2,5 sekundy!
Cena w Polsce startuje od 915 tysięcy złotych.
Źródło: Nissan Japan via Instagram
Comments