Jeśli komuś podoba się nowa stylistyka bawarskiej marki i szuka czegoś specjalnego to idealną propozycją dla niego będzie BMW M4 Competition by Kith
Dopiero co BMW pokazało nam oficjalnie nowe M4 Competition, a już do sprzedaży wchodzi pierwsza edycja limitowana. Tym razem specjalny wariant powstał we współpracy z lifestyle’ową marką Kith i nie jest to collab przypadkowy, gdyż ma swoje uzasadnienie w historii obu marek. Chodzi tutaj bowiem o oryginalne BMW M3 E30 w kolorze Cinnabar Red, który nie jest już dostępny do zamówienia dla zwykłego samochodu. Jednak taką właśnie barwę otrzymało nowe BMW M4 Competition by Kith i jest to hołd dla leciwego poprzednika. Jednak unikatowość tego auta to coś więcej niż tylko lakier specjalny, ale żeby dostrzec pozostałe detale to trzeba się przyjrzeć dokładnie co przygotował producent.
![BMW M4 Competition by Kith](https://wokolmotoryzacji.pl/wp-content/uploads/2020/10/BMW-M4-Competition-by-Kith-26.jpg)
Na liście zmian dla wersji specjalnej pojawiają się takie elementy jak nowy znaczek z klasycznym pierścieniem otaczającym, czarne logo Kith, które jest poprzedzone barwami BMW M oraz 3 lakiery specjalne poza wcześniej wspomnianym Cinnabar Red – są to Frozen Black, Frozen Dark Silver i Frozen Brilliant White. Na dachu pojawi się panel z włókna węglowego, na którym widoczny będzie napis Kith. W środku zmiany też zaszły, a w oczy rzucają się trójkolorowe fotele – jasnoniebieski, czerwony i czarny – z włókna węglowego. Napis Kith gości na fotelach zarówno w pierwszym jak i drugim rzędzie. Zmiany nie zaszły jednak pod maską, gdzie gości 3-litrowy silnik R6 o mocy 510 KM i 650 Nm.
„Współpraca z Ronnie Fieg i Kith to dla BMW M GmbH świetna okazja, aby wypełnić lukę między oryginalnym BMW M3 a naszym nowym BMW M4 Competition Coupé z szóstej generacji tej kultowej serii”
powiedział Markus Flasch, szef firmy BMW M.
![BMW M4 Competition by Kith](https://wokolmotoryzacji.pl/wp-content/uploads/2020/10/BMW-M4-Competition-by-Kith-47.jpg)
Jeśli chcecie kupić limitowaną edycję to musicie się śpieszyć, bo przewidziano tylko 150 egzemplarzy. Jednak nawet jeśli nie zdążycie udać się na zakupy to firma Kith ma swoją propozycję w postaci kolekcji odzieży, składającej się z 96 elementów. Znajdziecie ją zarówno w ich sklepie internetowym jak i w sklepach stacjonarnych, chociaż to pierwsze miejsce wydaje się bezpieczniejsze ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną. Tak czy inaczej, spodziewamy się wielu edycji limitowanych, zarówno dla nowego M3 jak i M4. Wersja Kith to dopiero początek wielkiej przygody nowej generacji.
Foto. materiały prasowe producenta
![](https://i0.wp.com/wokolmotoryzacji.pl/wp-content/uploads/2023/04/261593316_2423533834448436_1041582224769417041_n.jpg?resize=100%2C100&ssl=1)
Założyciel | Redaktor naczelny
Pasjonat motoryzacji i marketingu – wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.
Comments