Redaktor | Fotograf

Bentley Continental zdecydowanie bardziej kojarzy nam się z luksusem i sportem, jednak niektórzy klienci wymagają także tego drugiego. Jeśli nie chcą wydawać ogromnych pieniędzy na wersję Speed lub W12, Brytyjczycy przygotowali kompromis. Na rynek trafia właśnie Continental GT w wersji S. Będzie ona także dostępna dla odmiany z otwartym dachem, czyli GTC. Zmiany będą głównie stylistyczne, jednak model otrzyma także kilka modyfikacji technicznych.

Nowa generacja Bentleya Continentala GT przyniosła sporo zmian. Przede wszystkim jest znacznie nowocześniejsza od swojego poprzednika, a także jeszcze bardziej luksusowa. Co ważne, wciąż można zamówić odmianę z silnikiem W12, jednak jest ona sporo droższa od V8. Jednak jeśli ktoś oczekuje sportowych emocji, nie będzie już zmuszony wybierać tylko tej drugiej opcji. Bentley wprowadził do oferty modelu Continental odmianę S, która przynosi kilka zmian technicznych i stylistycznych, podkreślających sportowy charakter modelu.

Bentley Continental GT S - usportowiona wersja oficjalnie zaprezentowana

Continental GT S łączy luksus ze sportowym charakterem

Z zewnątrz Continentala znajdziemy teraz kilka oznaczeń “S”, które zdradzają z jaką wersją mamy do czynienia. Z przodu pojawił się czarny grill, a felgi zyskały nowy wzór. Mają aż 22 cale i czarne wykończenie. Zaciski hamulców są teraz pomalowane na czerwono, co dobrze kontrastuje z czarnymi dodatkami. We wnętrzu także znajdziemy wiele oznaczeń “S”. Wykończenie jest teraz dwukolorowe, dominującym kolorem jest czarny, a kontrastującym czerwony. Oczywiście wnętrze może być dostosowane pod zamawiającego.

Bentley Continental GT S - usportowiona wersja oficjalnie zaprezentowana

Bentley Continental GT S z mocą 550 KM

Niestety, pod względem technicznym zmieniło się niewiele. Continental w wersji S otrzyma w standardzie sportowy wydech o czarnym wykończeniu. Wpłynie to na doznania dźwiękowe, jednak moc pozostanie na standardowym dla V8 poziomie. W związku z tym do dyspozycji kierowcy będzie 550 koni i 770 niutonometrów. Pozwoli to na przyspieszenie do setki w czasie 3,4 sekundy. Bentley nie zdradził ceny wersji GT S, jednak prawdopodobnie będzie ona mniej więcej po środku standardowego Continentala a wersji W12, a zwłaszcza odmiany Speed. Usportowiona wersja będzie także dostępna dla odmiany kabriolet modelu, czyli GTC.

Foto. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *