Z tej okazji, producent przygotował specjalny spot. Taka okazja nie trafia się bowiem zbyt często i jednocześnie pokazuje, jak ważnym modelem jest Range Rover Sport w gamie producenta.
Land Rover jest jedną z marek, która przeszła w swojej historii dużo zmian. Początkowo brytyjski producent produkował jedynie samochody terenowe, a luksusowe SUVy pojawiły się dopiero później. Jednym z najpopularniejszych modelów Range Rovera stał się Sport. Oferował duży komfort jazdy, a przy tym spore możliwości terenowe, z których słynie marka. Obecny na rynku od 2005 roku, sprzedał się już w milionie egzemplarzy. W związku z tym, brytyjski producent stworzył wideo opublikowane na serwisie YouTube, które pokazuje nam nieco historię modelu Range Rover Sport.
Pokazuje on wszystkie miejsca, w których można używać samochodu. Land Rover uważa, że są to zarówno tor wyścigowy, jak i ekstremalna pustynia. To właśnie ta wszechstronność wpłynęła na dużą popularność modelu. Auto oferuje jednocześnie bardzo duży komfort, ale można nim spokojnie pojechać w wymagający teren. Producent wykorzystał też poprzednio nakręcone już klipy. Jednym z nich jest wjazd Sportem po 999 schodach Heaven’s Gate w 2018 roku. Samochodu można śmiało używać także na torze. W 2014 pobito wersją SVR rekord przejazdu na torze Nurburgring.
Milion egzemplarzy to jednak z pewnością nie ostatnie słowo Land Rovera. W przyszłym roku powinna pojawić się nowa generacja Sporta, będącego na rynku już od 2013 roku. Pomimo liftingu w 2017, a także kolejnego odświeżenia w 2020, tylu lat produkcji nie da się oszukać. Nowy Sport powinien przynieść nowe rozwiązania, a także unowocześniony design i wnętrze. Jest on już intensywnie testowany przez brytyjskiego producenta, więc pierwsze zapowiedzi powinny trafić do nas już niedługo.
Jeśli nowa generacja powtórzy sukces poprzednich generacji, za jakiś czas pewnie ujrzymy Land Rovera świętującego już 2 miliony sprzedanych egzemplarzy. Do tego jeszcze jednak bardzo długa droga, a sam producent nie może spocząć na laurach. Tym bardziej, że teraz w jego ofercie jest znacznie więcej modeli, które także przyciągają uwagę klientów.
Foto. materiały prasowe producenta
Redaktor | Fotograf