Pure electric Volvo C40 and XC40 Recharge at a charging station

Volvo skusi do zakupu modeli elektrycznych przez niższe ceny ładowania

Volvo podjęło współpracę z siecią ładowarek Plugsurfing. Dzięki temu, przez pierwszy rok po zakupie auta elektrycznego, klienci będą je mogli ładować dużo taniej.

Rynek samochodów elektrycznych rozwija się obecnie bardzo dynamicznie. Do zakupu tego typu aut skłaniają zarówno rządy poszczególnych państw, Unia Europejska, a także sami producenci. W przypadku Volvo, z miesiąca na miesiąc, auta hybrydowe i elektryczne stanowią coraz większą część sprzedaży. Aby jeszcze bardziej przyspieszyć ten proces i zachęcić klientów do kupna, szwedzki producent podjął współpracę z siecią ładowarek Plugsurfing. Dzięki temu, po zakupie auta będzie można liczyć na preferencyjne warunki ładowania samochodu w stacjach Ionity.

Volvo

Klienci przez rok od zakupu elektrycznego Volvo będą korzystać ze zniżki, dzięki czemu cena za 1 kilowatogodzinę wyniesie 35 eurocentów. W założeniu ma to pomóc w tańszym podróżowaniu z pomocą samochodów elektrycznych. Wybór partnera nie jest przypadkowy, ponieważ marka szukała kogoś z doskonałą jakością infrastruktury, aby wizyty na stacjach były jak najkrótsze.

Volvo

Ponadto, Volvo niedługo zaktualizuje swoją aplikację Volvo Cars i znajdzie się w niej zintegrowana część dotycząca ładowania samochodów. Nawigacja będzie wskazywała najbliższe punkty ładowania, dzięki aplikacji będzie można zarządzać swoim ładowaniem, a także za nie płacić. Ma ona też zintegrować wiele różnych sieci ładowania tak, aby można było z niej płacić w różnych punktach, a także aby wszystkie sieci ładowarek były w jednym miejscu, bez potrzeby pobierania zewnętrznych aplikacji.

Program partnerski Volvo i Plugsurfing rozpocznie się już 1 lipca tego roku. Na szczęście nie będzie dotyczył jedynie nabywców nowych samochodów. Od wspomnianej wyżej daty, przez rok, każdy użytkownik elektrycznych Volvo będzie ładował swoje auto taniej. Niestety, oferta nie będzie dotyczyła wszystkich modeli z serii Recharge, a więc hybrydy plug-in nie skorzystają z oferty. Bez wątpienia jednak, wraz z wprowadzaniem kolejnych samochodów elektrycznych do gamy modelowej, z oferty skorzysta coraz więcej klientów, a sprzedaż wzrośnie jeszcze bardziej.

Foto. materiały prasowe producenta