Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Audi RS6 stanowi reklamę samo dla siebie, ale jak widać zewnętrzna firma jest w stanie zrobić lepszy materiał niż spot reklamowy producenta z dużym budżetem

Reklamy producentów samochodów są robione na naprawdę wysokim poziomie. Za liderów w tej dziedzinie można uznać między innymi Audi oraz Porsche, co ta dwój już nie raz udowodniła. Sam do dziś rozpamiętuję reklamę Audi piloted driving – T-Rex (LINK), która choć krótka to miała wzruszający przekaz. Jednak teraz THE-LOWDOWN zaprezentowało swoją “reklamę” z Audi RS6 w roli głównej. I wiecie co? To co widzieliśmy wcześniej w wykonaniu producenta może się schować pod względem jakościowym. THE-LOWDOWN przygotował spot, który Audi powinno wykupić i puszczać w telewizji jako reklama swojego produktu albo dostarczyć chłopakom samochód na własność za kawał odwalonej roboty. Zresztą zobaczcie sami co stworzyli…

reklamę

Nie jest sztuką zareklamować auto, które doczekało się statusu legendy. Tak naprawdę RS6 nie trzeba reklamować, wystarczy się nim przejechać, aby zrozumieć jego ideologię. Jednak nieoficjalny “spot reklamowy” sprawia, że nawet ktoś kto jakimś cudem nigdy o RS6 nie słyszał, to pokocha to auto. Film nie dość, że nagrany w jakości 4K to jeszcze zawiera niesamowite przejścia i ujęcia, a całość wygląda po prostu obłędnie. Do tego muzyka budująca specjalny nastrój i całość plasuje się na najwyższym możliwym miejscu. Ta reklama jest po prostu piękna!

reklamę

W reklamach samochodów sportowych o naprawdę niesamowitych osiągach, najtrudniejsze jest oddanie ich naturalnych możliwości. Podkreślenie osiągów i agresywnego wyglądu w taki sposób, aby oddać widzowi to jak czuje się kierowca nie jest łatwe. W tym przypadku się udało i to bardzo dobrze, bo oglądając materiał łatwo jest poczuć moc i siłę 4-litrowego V8 o mocy 600 KM i 800 Nm. Dodatkowo nocna sceneria podkręca atmosferę i finalnie ciężko obejrzeć jeden raz tą reklamę, bo przycisk replay sam się wciska do ponownego obejrzenia.

Foto. THE-LOWDOWN.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *