Nissan Pathfinder to model, który nie jest popularny w Europie. Zupełnie inaczej sprawa ma się jednak na rynku amerykańskim i chińskim. To właśnie tam model znajduje się w ofercie. Najnowsze wcielenie auta na razie jest przedstawiane w formie auta koncepcyjnego. Nissan Pathfinder Concept właśnie zadebiutował na targach w Szanghaju.
Nissan Pathfinder Concept właśnie zadebiutował na targach w Szanghaju. Model, który nie jest popularny u nas, ma jednak istotne znaczenie dla japońskiej marki. Chodzi przede wszystkim o rynki północnoamerykańskie oraz chiński. Co ciekawe, najnowsza generacja tego modelu jest już dostępna na rynku USA, jednak nie zadebiutowała jeszcze w Chinach. Pathfinder Concept to przede wszystkim zapowiedź tego, czego mogą spodziewać się klienci na azjatyckim rynku. Auto trafi tam do sprzedaży dopiero za jakiś czas, w nieco innej formie, aby przypodobać się tamtejszym odbiorcom.
Pod względem stylistycznym, nowy Pathfinder Concept otrzymał przede wszystkim nowoczesne rozwiązania. Są to między innymi przedni pas świetlny przechodzący przez całą długość grilla. Ten ostatni również jest duży i płynnie przechodzi w światła do jazdy dziennej. Z przodu pojawiło się także logo modelu Pathfinder Concept. Z tyłu również znajdziemy szeroki pas świetlny, a także podświetlane logo Nissana. Dach jest zakończony efektownym spoilerem, co także dodaje charakteru. Duże felgi posiadają ciekawy wzór, który jest typowy dla SUV-ów. Całość prezentuje się nowocześnie, a jednocześnie jest masywna.
Nissan nie zdecydował się na rewolucyjne wnętrze w modelu Pathfinder Concept. Jest ono niemal identyczne jak w przypadku obecnej generacji, która jest oferowana w Ameryce Północnej. Zmianie uległo wykończenie, które podobnie jak lakier, jest miedziane. Całość prezentuje się nowocześnie, a także przypomina rozwiązania innych producentów, dzięki zastosowaniu dwóch dużych ekranów dla kierowcy i pasażerów. Tunel środkowy jest wysoki, co dodaje komfortu w czasie podróży. Wątpliwe, aby Nissan Pathfinder zadebiutował także na innych rynkach. Jest on przede wszystkim obecny na rynku chińskim i USA.
Fot. materiały prasowe producenta
Redaktor | Fotograf