Redaktor | Fotograf

Mercedes-Benz CLE w wersji cabrio trafił na rynek już jakiś czas temu. Odmiana z otwartym dachem wkracza teraz do Polski, jednak zamówienia na razie można składać wyłącznie przez internet. Producent zapewnił duży wybór odmian silnikowych, a cennik rozpoczyna się od 289 900 złotych.

Mercedes-Benz CLE to jeden z najnowszych modeli w gamie producenta. Zastąpił on w gamie Klasę C oraz Klasę E w odmianach coupe i cabrio. Ta pierwsza jest już od dłuższego czasu dostępna w sprzedaży w Polsce, jednak wersja z otwartym dachem trafi do klientów dopiero teraz. Nie będzie to jednak standardowy model sprzedaży, do którego klienci byli przyzwyczajeni. Mercedes-Benz CLE Kabriolet, który początkowo będzie dostępny wyłącznie w formacie online, w ramach ekskluzywnej oferty w sklepie internetowym z nowymi samochodami – Mercedes-Benz Online Store.

Gama silnikowa Mercedes-Benz CLE Kabriolet obejmuje wyłącznie jednostki z układem miękkiej hybrydy z instalacją elektryczną 48 V. Należą do niej silniki czterocylindrowe – benzynowe i wysokoprężny o mocach od 197 koni mechanicznych oraz sześciocylindrowa rzędowa jednostka benzynowa, która rozwija moc aż 381 KM. Cennik modelu rozpoczyna się od 289 900 złotych. W zamian otrzymamy wersję CLE 200 o mocy 204 KM. Najmocniejszy wariant kosztuje minimum 408 400 złotych, a wersja z silnikiem diesla to wydatek rzędu minimum 304 800 złotych.

Dotychczas w Mercedes-Benz Store z poziomu komputera lub smartfona można było zapoznać się z aktualną ofertą samochodów dostępnych od ręki u dealerów w Polsce oraz tych ze stocku importera.
Na klientów czeka tam szeroka gama atrakcyjnych, już skonfigurowanych egzemplarzy. Liczne opcje filtrowania umożliwiają wyszukiwanie konkretnego pojazdu oraz selekcję elementów wyposażenia. Proces zakupu wspierają dedykowani koordynatorzy – w każdej chwili można skorzystać z chatu na żywo, obsługiwanego przez agentów. Szeroko zakrojona cyfryzacja stanowi odpowiedź na zmieniające się preferencje klientów, którzy odwiedzają salony sprzedaży dużo rzadziej niż jeszcze 10 lat temu – dawniej przed zakupem nowego samochodu bywali tam średnio 8-krotnie, dziś zaledwie 1-2 razy. Potencjalni nabywcy zaczynają od samodzielnego zebrania informacji w internecie, a od marki oczekują przyjaznej oferty oraz intuicyjnych, efektywnych narzędzi online. 

Fot. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *