Hasło “All in” zapewne większości osób kojarzy się ze znaną marką odzieży sportowej. Lexus może to wkrótce zmienić swoimi nowymi reklamami.

Slogan reklamowy to jedna z najważniejszych, o ile nie najważniejsza część całego marketingu każdej marki. Chwytliwy slogan, pisany, mówiony, bądź wyśpiewany (albo wszystko na raz), to gwarantowany sukces i zainteresowanie konsumentów. Nic więc dziwnego, że światowi giganci, również ci motoryzacyjni, nawet ci ustabilizowani i renomowani na rynku światowym wydają horrendalne kwoty każdego roku na ten właśnie cel. Slogan o którym dziś tu mowa na pewno znacząco poprawił jego pomysłodawcy sytuację finansową. Lecz nie o pieniądzach tu, a o swego rodzaju marketingowym deja vu. Tak się bowiem składa, że hasło, którego użył Lexus może wydawać się wielu osobom dziwnie znajomy.

Lexus

I trudno się dziwić. Hasło “All in” zostało bowiem użyte w największej do dnia dzisiejszego kampanii reklamowej światowego giganta odzieżowego – Adidas. W roku 2011 marka ta rozpoczęła kampanię mającą dotrzeć do wszystkich ludzi zafascynowanych swoimi pasjami i poświęconych im. Z podobnego założenia wyszedł teraz japoński producent samochodów klasy premium, przy okazji premiery nowej generacji modelu IS, na rok 2021.

https://youtu.be/I7NplxsfhaE

Powstały dwa główne, flagowe klipy promocyjne z udziałem nowego IS’a. Oba przedstawiają mocno zaangażowanych w swoje pasje i hobby młodych ludzi. Motywem przewodnim całej akcji jest potrzeba wejścia w coś co się kocha na całego, a co za tym idzie wybranie sportowego sedana, który jest bezkompromisowy – tak jak IS według Lexusa. Co ciekawe, producent do współpracy przy powstawaniu klipów zaprosił nie aktorów, a małych influencerów. Warto też wspomnieć o tym, że powstały różne wersje klipów na różne rynki, tak aby przedstawiały one każdą możliwą grupę etniczną. Nie pominięto także społeczności LGBTQ+.

https://youtu.be/gaBpgwpEpRY

Mimo iż niektórzy mogliby zarzucić gigantowi odrobinę lenistwa i brak kreatywności, z pewnością spoty trafią w serca wielu młodych, ale i zamożnych klientów. Spoty będą puszczane podczas różnych wydarzeń, między innymi rozgrywek sportowych ligi NBA.

Źródło: Materiały prasowe producenta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *