Czy może być coś lepszego niż materiał prezentujący dokładny detailing rajdówki? Prawdopodobnie nie, dlatego przed Wam Ford RS200 podczas procesu mycia i renowacji lakieru!
Ford RS200 to kultowy samochód rajdowy z lat 80. ubiegłego wieku, który powstał z myślą o rywalizacji w Grupie B. Choć produkcja tego modelu trwała tylko przez dwa lata, to jego miejsce w historii motoryzacji jest niezapomniane. Teraz możemy zobaczyć, jak wyglądają niektóre elementy RS200 od podszewki dzięki nowemu filmowi przedstawiającemu proces detailingu. Film został stworzony przez kanał AMMO NYC, który specjalizuje się w profesjonalnym czyszczeniu i renowacji samochodów. Zobaczymy, jak specjaliści zajmują się wnętrzem i karoserią Forda RS200, przywracając mu pierwotny blask.
Wideo to również doskonała okazja, aby przyjrzeć się niektórym szczegółom RS200, które zwykle są ukryte przed wzrokiem. Na przykład możemy zobaczyć, jak wygląda turbosprężarka, która była odpowiedzialna za napędzenie silnika o mocy 350 KM. Widać również zawieszenie i układ hamulcowy, które były kluczowe dla osiągów RS200 na trasie rajdowej. Ford RS200 był samochodem niezwykle innowacyjnym w swoim czasie, co pozwoliło mu odnosić sukcesy w rajdach i zdobywać uznanie wśród fanów motoryzacji. Jednym z najważniejszych elementów było jego aluminiowe podwozie i kompozytowa karoseria, które zapewniały nie tylko wyjątkową sztywność, ale także niską wagę.
Mimo że RS200 był produkowany tylko przez dwa lata, to jego miejsce w historii motoryzacji jest trwałe. Dzięki filmowi przedstawiającemu detale tego kultowego samochodu, możemy podziwiać jego piękno i zobaczyć, jak wygląda od podszewki. Cała karoseria została dokładnie wymyta i przeprowadzony został proces korekty lakieru, aby przywrócić samochód do stanu sprzeda lat. Egzemplarz na filmie to model RS200 S, czyli rzadka edycja limitowana do 20 egzemplarzy. Całościowo zbudowano 200 egzemplarzy modelu, bo tyle wymagała homologacja FIA dla rajdowej grupy B. Jeśli zastanawiacie się ile jest warty jest rajdowy Ford, to ceny modelu zaczynają się od 350 tysięcy euro, a wersja Evolution czy wspomniane S to kwoty powyżej 500 tysięcy euro.
Źródło: AMMO NYC
Założyciel | Redaktor naczelny
Pasjonat motoryzacji i marketingu – wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.