Redaktor | Fotograf

Sportowa odmiana SUVa Forda otrzyma specjalną wersję. Producenta pragnie, aby to fani zadecydowali o wyglądzie i nazwie Pumy ST w specjalnej edycji.

Ford Puma ST jest jedną z najciekawszych propozycji w swojej klasie. Nic więc dziwnego, że producent pokusił się aby dodać do oferty specjalną wersję. Jednak z racji, że jest to model typowo lifestylowy, nie może być to typowa edycja specjalna. Ford pokusił się o to, aby to fani zadecydowali o tym, jak ma wyglądać taka odmiana Pumy ST. Na profilach producenta w mediach społecznościowych, takich jak Instagram i Twitter, pojawiły się już stosowne ankiety. Czas mija 10 czerwca, a więc pozostało już jedynie 8 dni na zagłosowanie.

Pumy ST

Fani mają wybrać jakie kombinacje kolorystyczne będą dostępne w wersji specjalnej. Można wybrać kolor samochodu, naklejek ozdobnych, zacisków, a także przeszyć pasów bezpieczeństwa. Dla każdego elementu przeprowadzona zostanie stosowna ankieta, która potrwa 24 godziny. Niewiadomą jest również nazwa nowej wersji, która także zostanie wyłoniona w drodze głosowania fanów.

Pumy ST

Niestety, wszystko wskazuje na to, że niestety nie będzie można wpłynąć na kwestie techniczne. Wiele osób chciałoby nieco bardziej szalonej wersji, jednak wszystko wskazuje na to, że w tym przypadku odmiana specjalna ograniczy się jedynie do zmian stylistycznych. Pod maską nadal znajdzie się półtoralitrowy silnik trzycylindrowy rozwijający moc 200 koni. Napęd trafia jedynie na przód z pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej. To jednak wystarczy, aby Puma ST rozpędziła się do setki w czasie poniżej 7 sekund.

Pumy ST

Bez wątpienia taka akcja jest bardzo ciekawym urozmaiceniem. Faktycznie to fani będą mieli wpływ, jak będzie wyglądała specjalna wersja Pumy ST. Niestety poza tym nie wiemy praktycznie nic o nowej edycji. Nie będzie to jednak raczej nic rewolucyjnego. Wszystko będzie jasne już 18 czerwca, ponieważ to właśnie na ten dzień zaplanowano premierę. Fani mają czas na głosowanie do 10 czerwca. Nowe ankiety powinny pojawiać się codziennie.

Foto. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *