Nowa generacja Audi RS 3 LMS wprowadza kluczowe zmiany względem swojego poprzednika i oferuje większe możliwości dla swoich klientów
Audi powoli szykuje nas na premierę nowego RS 3, która ma się odbyć jeszcze w tym roku. Wcześniej jednak zamierza nas kusić małymi smaczkami, takimi właśnie jak ta propozycja prosto ze świata motorsportu. Mowa o Audi RS 3 LMS 2021, które jest wielkim krokiem naprzód względem poprzedniej generacji i ma zaoferować swoim klientom zupełnie nowy poziom możliwości pod każdym względem. To co najbardziej rzuca się w oczy, to nowoczesny wygląd, który nie tylko jest agresywny, ale również daje przedsmak tego, co czeka nas w drogowej wersji modelu RS 3, na którą czekamy z utęsknieniem.
Sport motorowy ma dla Audi ogromne znaczenie. Dla jego potrzeb przystosowujemy również seryjnie produkowane modele. Tak właśnie jest np. z Audi RS 3. Dziś – wyprzedzając jeszcze jego rynkową premierę – prezentujemy ten samochód w wersji wyścigowej. Audi RS 3 LMS to zaproszenie do programu customer racing. Nowym modelem chcemy kontynuować wspaniałą serię sukcesów pierwszej generacji.
mówi Julius Seebach, dyrektor zarządzający Audi Sport GmbH odpowiedzialny za Audi Motorsport
Warto wspomnieć, że jeśli mówimy o poprzedniku, to mamy samochód z wieloma tytułami na całym świecie. W ciągu zaledwie czterech lat ten bazowy w świecie wyścigów samochód turystyczny wziął udział w 1051 wyścigach i zdobył 764 miejsca na podium, w tym 279 razy było to miejsce najwyższe. Do tego dochodzi 16 tytułów mistrzowskich w klasyfikacjach kierowców i 38 w innych kategoriach, w tym tytuł TCR Model of the Year 2018.
Koncentracja na potrzebach klienta – to podstawowy cel rozwojowy naszego najnowszego modelu. Niezależnie od tego, czy chodzi o czasy pokonywania okrążeń czy opcje ustawień, bezpieczeństwo czy ergonomię: chcemy zaoferować zespołom klienckim samochód, który jest jeszcze bardziej niż dotychczas pełnokrwistym autem wyścigowym.
mówi Chris Reinke, szef Audi Sport customer racing
Druga generacja Audi RS 3 LMS we wszystkich obszarach została wyposażona w najnowsze rozwiązania, które służą dwóm celom: uczynieniu z produkcyjnego, bazowego modelu jeszcze lepszego samochodu wyścigowego oraz optymalizacji kompleksowych korzyści dla klienta. Mimo to, model ten pozostaje przystępny w zakupie i utrzymaniu, oferuje jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i dzięki mocy do 250 kW (340 KM) zapewnia mnóstwo przyjemności z jazdy.
Foto. materiały prasowe producenta
Założyciel | Redaktor naczelny
Pasjonat motoryzacji i marketingu – wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.