Trophy-R

Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Renault idzie jak szalone i razem z Megane RS Trophy-R pobija kolejny rekord. Tym razem uzyskali czas 2:25,454 na torze Suzuka w Japonii

Pamiętacie jeszcze o Renault Megane RS Trophy-R? Kilka egzemplarzy już zawitało do Polski gdzie odebrali je klienci, ale w między czasie pobito kolejny rekord tym samochodem. Tym razem padło na tor Suzuka w Japonii, którego dokładna długość wynosi 5,807 km. Jaki czas uzyskało najmocniejsze Megane? 2:25,454 – to o 3 sekundy szybciej niż poprzedni czas uzyskany przez przednionapędowego hot hatch’a. Dlaczego ten rekord jest ważny dla Renault?

Wcześniej udało się ustanowić nowy rekord na torze Nurburgring oraz Spa-Francorchamps. Choć niektórzy poddawali w wątpliwość ich wiarygodność to jednak są one oficjalnie uznawane. Japonia dla Renault to bardzo ważny rynek o czym świadczy chociażby aż 50 egzemplarzy Trophy-R przeznaczonych na ten rynek (10% całego nakładu). Jednak tak naprawdę udział w biciu rekordu był kolejnym testem jakościowym i wytrzymałościowym dla Trophy-R, bo to auto pozostaje w ciągłym badaniu i rozwoju, aby udoskonalić następne konstrukcje.

Nowy MÉGANE RS TROPHY-R ustanowił nowy rekord w swojej kategorii, tym razem na Suzuka, wiodącym torze w Japonii. Ten wynik ma szczególne znaczenie dla 10 000 silnej lokalnej społeczności fanów Renault Sport i TROPHY-R. Pokazuje skuteczność konkretnej kampanii testowej, którą przeprowadziliśmy na miejscu, aby jak najlepiej spełnić ich oczekiwania. To wystarczy, aby dodatkowo wzmocnić relacje z naszą bardzo międzynarodową bazą klientów

Patrice RATTI, dyrektor generalny Renault Sport Cars:

Czas na poziomie 2:25,454 dla przednionapędowego auta to dobry wynik, szczególnie biorąc pod uwagę, że tegoroczny bolid Mercedesa z Hamiltonem na pokładzie przejechał ten tor w 1:30.983. Jak widać jeszcze trochę brakuje do tego wyniku, ale idzie w dobrą stronę. Przypomnijmy, że Trophy-R jest lżejsze o 130 kg i mimo, że dysponuje taką samą mocą to jednak osiągi ma znacznie lepsze, a pakiet zmian objął całą cześć mechaniczną samochodu. Wszyscy teraz czekamy na odświeżone Megane RS, które zadebiutuje w pierwszej połowie 2020 roku.

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *