Redaktor | Fotograf

Znaczek Volvo jest nam od lat bardzo dobrze znany. W związku z tym producent nie wprowadza w nim rewolucyjnych zmian. Jedynie nieco je upraszcza i przystosowuje do obecnych trendów. Sprawia ono wrażenie bardzo minimalistycznego. Już niedługo nowe logo powinno pojawiać się na nowych samochodach szwedzkiej marki.

W ostatnim czasie sporo producentów decyduje się na zmiany. Gdy zmieniają znacznie swoją gamę modelową, lubią też dokonać zmian w swoim logotypie. Tak jest też w przypadku Volvo. Szwedzki producent powoli przechodzi na elektryfikacje, a już teraz ma w swojej gamie wiele modeli hybrydowych, a nawet elektrycznych. W związku z tym, zaprezentował też nowe logo, które jest znacznie prostsze i bardziej minimalistyczne od poprzedniego. Jednocześnie, nadal zachowuje jego wzór, dzięki czemu każdy rozpozna z jaką marką ma do czynienia. Zwłaszcza, że w niedługim czasie Volvo planuje spore zmiany w designie.

Volvo zmienia swoje logo. Nowe jest znacznie prostsze i minimalistyczne

Klasyczne logo Volvo jest używane już od 1930 roku. Przeszło jednak kilka metamorfoz, jednak od około 2000 roku pozostawało bez większych zmian. Nadszedł w końcu ich czas. Nowy znaczek będzie jednak dość dużą modyfikacją. Przede wszystkim jest on całkowicie czarny, bez rozróżnienia białego napisu na niebieskim tle i srebrnego owalu. Utracono także efekt 3D, na rzecz prostszego 2D. Całość sprawia bardzo minimalistyczne wrażenie, co sprawia, że wygląda nowocześnie, a wręcz nieco futurystycznie.

Volvo zmienia swoje logo. Nowe jest znacznie prostsze i minimalistyczne

Póki co jednak, nowe logo nie pojawi się na samochodach. Najwcześniej nadejdzie w 2023 roku. Volvo planuje dość duże zmiany w designie swoich aut, co stanie się już niedługo. Najpewniej wtedy pojawią się na nich także nowe znaczki. Producent w ostatnim czasie radzą sobie bardzo dobrze. Nawet pomimo pandemii, Volvo notuje ciągły wzrost sprzedaży. Nowe modele są zazwyczaj hybrydowe lub w pełni elektryczne, a Szwedzi chcą przejść całkowicie na produkcję aut na prąd już w 2030 roku. Nowe logo powinno dobrze pasować do designu aut elektrycznych, które także często są futurystyczne.

Foto. materiały prasowe producenta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *