Stać się właścicielem unikatowego Porsche nie jest w cale łatwo, ale Porsche ułatwia zdobycie tego celu i daje szerokie pole manewru dla naszej wyobraźni
Wyobraź sobie, że kupujesz swoje wymarzone Porsche 911 z salonu. Wydajesz na nie kilkaset tysięcy złotych i najprawdopodobniej chcesz trochę wyróżnić się z tłumu innych samochodów na drodze. Gdy jedziesz sobie normalnie przez miasto to masz pewne, że jesteś jedyny w nowym 911, ale gdy na horyzoncie pojawia się inna 911, której właściciel myśli podobnie, to pojawia się problem i czar pryska.
Co więc zrobić? Okleić auto folią? Niby można, ale to nie to samo co wyjątkowe malowanie. Kolor z wyjątkowej palety Porsche? Jakaś unikatowość to jest, ale duża szansa, że ktoś i tak takie będzie miał. Tutaj przychodzi na pomoc Porsche, które od przyszłego miesiąca uruchamia platformę “Second Skin” by Porsche Digital, która w przyszłości pozwoli projektować i urzeczywistniać spersonalizowane wzory samochodowych barw.
Oprócz klasycznych projektów wywodzących się ze świata sportu motorowego możliwe będzie tworzenie wzornictwa inspirowanego na przykład modą i sztuką. W konfiguratorze udostępnione zostaną też oryginalne, wcześniej niedostępne kolory. Na potrzeby realizacji projektów platforma współpracuje z uznanymi artystami, studiami projektowymi, dostawcami folii i producentami farb winylowych.
„Ponieważ segment projektowania barw jest bardzo rozdrobniony, w ramach »Second Skin« stworzyliśmy centralny port, gwarantujący jakość i oferujący kompleksowe podejście do znalezienia (odpowiedniego) rozwiązania”
mówi Simon Weiss, osoba odpowiedzialna za nową platformę Porsche Digital
Podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans, który odbywa się już w najbliższy weekend – 15 i 16 czerwca 2019 r., będzie można zobaczyć, jak zjawiskowe potrafi być malowanie stworzone dzięki „Second Skin”. Prywatny zespół klientów niemieckiego producenta – Project 1 – wystartuje w długodystansowym klasyku Porsche 911 RSR w barwach autorstwa Richarda Phillipsa. Nowojorski artysta pop-artu połączył w tym projekcie trzy swoje najpopularniejsze prace i stworzył unikalne wzornictwo, zrealizowane we współpracy z Porsche Digital oraz „Second Skin”.
Platforma „Second Skin” będzie inauguracyjnie dostępna od lipca 2019 r. pod adresem http://www.secondskin.design. Ruszą wówczas wstępne rejestracje. W konfiguratorze można projektować i zamawiać barwy nie tylko dla wszystkich obecnych modeli Porsche, ale też dla pojazdów innych marek. Koszt kompletnego malowania samochodu zaczynają się od około 4000 euro.
Foto. materiały prasowe
To może Cię zainteresować
-
Brak miejsca dla Portofino w gamie Ferrari – czas na Romę Spider
-
Nowe modele Skody w 2023 roku – Superb, Kodiaq i nie tylko
-
Volkswagen ID.2all Concept — prototyp elektryka dla wszystkich
-
BMW nie planuje wersji Competition obecnej generacji modelu M2
-
Porsche Cayenne w wersji elektrycznej niedługo trafi na rynek