Stać się właścicielem unikatowego Porsche nie jest w cale łatwo, ale Porsche ułatwia zdobycie tego celu i daje szerokie pole manewru dla naszej wyobraźni
Wyobraź sobie, że kupujesz swoje wymarzone Porsche 911 z salonu. Wydajesz na nie kilkaset tysięcy złotych i najprawdopodobniej chcesz trochę wyróżnić się z tłumu innych samochodów na drodze. Gdy jedziesz sobie normalnie przez miasto to masz pewne, że jesteś jedyny w nowym 911, ale gdy na horyzoncie pojawia się inna 911, której właściciel myśli podobnie, to pojawia się problem i czar pryska.
Co więc zrobić? Okleić auto folią? Niby można, ale to nie to samo co wyjątkowe malowanie. Kolor z wyjątkowej palety Porsche? Jakaś unikatowość to jest, ale duża szansa, że ktoś i tak takie będzie miał. Tutaj przychodzi na pomoc Porsche, które od przyszłego miesiąca uruchamia platformę “Second Skin” by Porsche Digital, która w przyszłości pozwoli projektować i urzeczywistniać spersonalizowane wzory samochodowych barw.
Oprócz klasycznych projektów wywodzących się ze świata sportu motorowego możliwe będzie tworzenie wzornictwa inspirowanego na przykład modą i sztuką. W konfiguratorze udostępnione zostaną też oryginalne, wcześniej niedostępne kolory. Na potrzeby realizacji projektów platforma współpracuje z uznanymi artystami, studiami projektowymi, dostawcami folii i producentami farb winylowych.
„Ponieważ segment projektowania barw jest bardzo rozdrobniony, w ramach »Second Skin« stworzyliśmy centralny port, gwarantujący jakość i oferujący kompleksowe podejście do znalezienia (odpowiedniego) rozwiązania”
mówi Simon Weiss, osoba odpowiedzialna za nową platformę Porsche Digital
Podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans, który odbywa się już w najbliższy weekend – 15 i 16 czerwca 2019 r., będzie można zobaczyć, jak zjawiskowe potrafi być malowanie stworzone dzięki „Second Skin”. Prywatny zespół klientów niemieckiego producenta – Project 1 – wystartuje w długodystansowym klasyku Porsche 911 RSR w barwach autorstwa Richarda Phillipsa. Nowojorski artysta pop-artu połączył w tym projekcie trzy swoje najpopularniejsze prace i stworzył unikalne wzornictwo, zrealizowane we współpracy z Porsche Digital oraz „Second Skin”.
Platforma „Second Skin” będzie inauguracyjnie dostępna od lipca 2019 r. pod adresem http://www.secondskin.design. Ruszą wówczas wstępne rejestracje. W konfiguratorze można projektować i zamawiać barwy nie tylko dla wszystkich obecnych modeli Porsche, ale też dla pojazdów innych marek. Koszt kompletnego malowania samochodu zaczynają się od około 4000 euro.
Foto. materiały prasowe
Założyciel | Redaktor naczelny
Pasjonat motoryzacji i marketingu – wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.