Nowa generacja Bentleya Flying Spur zastąpiła dwa modele, poprzednią generację Flying Spura i Mulsanne. Jednak ten drugi był znacznie bardziej luksusowy, w związku z czym Bentley zaprezentował najbardziej ekskluzywną odmianę nowej generacji, czyli Mulliner.
Modele Bentleya od lat są kojarzone z luksusem i ekskluzywnością. Jednak jeśli komuś brakuje tego już w standardowych wersjach, może się pokusić o zakup specjalnych wersji. Jedną z nich jest Mulliner, który właśnie zadebiutował, jako luksusowa odmiana Flying Spura. Może być ona traktowana, jako następczyni modelu Mulsanne, który niestety nie jest już dłużej produkowany. Była to najbardziej ekskluzywna limuzyna Bentleya, która wyróżniała się świetnym wykonaniem i luksusowymi materiałami.
Nowy Mulliner wyróżnia się już z zewnątrz. Pierwszym co rzuca się w oczy jest zmieniony grill, który otrzymał zmienione wzornictwo, dzięki czemu odróżnia się od pozostałych odmian Flying Spura. Na boku znajdziemy wlot powietrza z napisem Mulliner, a na masce pojawił się wysuwany i podświetlany ornament. Felgi mają 22-cale oraz nieobracający się środek, a także satynowe wykończenie. Wiele elementów zewnętrznych zostało wykończonych chromem.
Również we wnętrzu widać spektakularny przepych. Egzemplarz ze zdjęć został wykończony ekskluzywną, brązową skórą. Specjalną grafikę otrzymały cyfrowe zegary, a w wielu miejscach we wnętrzu zobaczymy napis przypominający, że jedziemy najbardziej luksusową limuzyną w gamie Bentleya. Wszystko może być oczywiście spersonalizowane pod klienta, więc można wybierać spośród wielu opcji wykończenia. Na konsoli centralnej znajduje się specjalny zegarek. Z tyłu pasażerowie mogą liczyć na wysuwane stoliki wykonane z forniru.
Bez wątpienia Mulliner jest jedną z najbardziej luksusowych propozycji dostępnych na rynku. Flying Spur w takiej odmianie spokojnie może być uznawany za następcę modelu Mulsanne. Pod maską możemy otrzymać pełną gamę silnikową dostępną w modelu Flying Spur. Mamy więc do wyboru hybrydową, 543-konną odmianę z 3-litrowym V6, nieco mocniejszą wersję z 4-litrowym V8, a także topowe, 6-litrowe W12 rozwijające 635 koni i 900 niutonometrów.
Foto. materiały prasowe producenta
Redaktor | Fotograf