Redaktor | Fotograf

Popyt na luksusowo-sportowe limuzyny wciąż jest duży. Na ulicach można zauważyć wiele aut typu Porsche Panamera czy Mercedes-AMG GT 4-Door. Ten drugi model właśnie przechodzi kolejny lifting. Głównym celem jest przybliżenie do siebie modeli z silnikiem V8 i R6. Oto Mercedes-AMG GT 2024 4-Door po drobnym liftingu.

Mercedes-AMG GT 2024 4-Door został oficjalnie zaprezentowany. Nowy rok produkcyjny modelu wniesie kilka istotnych zmian. Do tej pory odmiany z silnikiem V8 były bardzo łatwe do rozpoznania. Teraz będzie to nieco trudniejsze, zwłaszcza w przedniej części nadwozia, co być może jest efektem niższej popularności modeli z mniejszymi silnikami. Dodatkowo Mercedes zmieni jeszcze kilka elementów. Przede wszystkim klienci otrzymają wybór, ponieważ standardowe odmiany będą dostępne z bardziej elegancką stylizacją.

Mercedes-AMG GT 2024 4-Door - kolejny drobny lifting

Standardowe wersje Mercedesa-AMG GT 2024, czyli AMG GT 43 i 53 otrzymają elegancki przód. Jest to dość duża zmiana, ponieważ dotychczas wszystkie wersje charakteryzowały się sportowym charakterem. Teraz klienci będą mieli do wyboru elegancką stylistykę lub pakiet “V8 Styling”, który spowoduje, że te modele będą identyczne jak mocniejsza wersja AMG GT 63. Dla wielu osób będzie to świetna wiadomość, ponieważ z przodu wszystkie wersje będą prezentowały się identycznie. Różnicą będą oczywiście końcówki wydechów, których nie można zmienić. W gamie modelu pojawi się także nowy lakier “Opalite White Metallic”. Bez zmian pozostaną wzory felg, które pochodzą z AMG GT 4-Door przed liftingiem.

We wnętrzu jedyna różnica będzie dotyczyć systemów inforozrywki. W opcji dla pasażerów z tyłu pojawi się nowy tablet. Aktualizacja obejmie także istniejące systemy, które otrzymają najnowsze oprogramowanie, a także dodatkowe wskazania AMG. Nagłośnienie Burmeister otrzymało system Dolby Atmos, przez co doznania mają być jeszcze lepsze. Pod względem technicznym, wszystkie wersje zachowają swoją moc, zmianie nie ulegną także silniki czy napęd. Najsłabsza odmiana AMG GT 43 rozwinie więc moc 367 koni mechanicznych, podczas gdy najmocniejsza wersja AMG GT 63 S E-Performance rozwinie aż 839 koni mechanicznych.

Fot. materiały prasowe producenta

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *