Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Niemiecki tuner Manhart zaprezentował swój najnowszy projekt – skutecznie unowocześnioną wersję Mercedesa-AMG C63. Po modyfikacjach pod maską, samochód dysponuje mocą wynoszącą 623 KM, co stanowi wzrost o ponad 100 KM w porównaniu z oryginalnym modelem.

Mercedes-AMG C63 zawsze był jednym z najwyżej ocenianych samochodów w swojej klasie, ale niemiecka firma Manhart postanowiła, że można go jeszcze bardziej unowocześnić. Efektem ich pracy jest teraz Mercedes-AMG C63, który napędzany jest przez 4,0-litrowy silnik V8 biturbo z mocą 623 KM i 880 Nm momentu obrotowego. To oznacza, że ​​ten niemiecki sedan z łatwością może osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą ponad 300 km/h i rozpędzić się do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy. Co wchodzi w skład modyfikacji? Na pierwszy rzut oka widać, że tuner zrezygnował z charakterystycznego dla siebie stylu modyfikacji wizualnych, ale to dopiero początek, bo najlepsze skrywa się pod maską.

Manhart odnawia Mercedesa-AMG C63 z V8 - dodatkowe 100 KM

Manhart CR 600 to pełen pakiet modyfikacji, który obejmuje zmiany w jednostce napędowej, układzie wydechowym, zawieszeniu i aerodynamice. Zmieniono turbosprężarki, nowe intercoolery i zmieniono programowanie jednostki sterującej silnikiem. Dopełnieniem pakietu jest downpipe Manhart, opcjonalnie w wersji Race bez katalizatorów lub w wersji Sport z 200-ogniwowymi katalizatorami. O zawieszenie obniżające zadbała firma H&R.

Manhart odnawia Mercedesa-AMG C63 z V8 - dodatkowe 100 KM

Wizualnie za wiele się nie zmieniło i o to właściwie chodzi. Manharta kojarzymy z typowym dla nich paskiem przez cały samochód – tutaj tego nie ma. Jest to celowy zabieg, aby skupić się na technicznych aspektach. Co ciekawe, zastosowano tutaj nowy grill Panamericana, który bardzo zyskuje na uznaniu miłośników marki. Pojawiły się nowe felgi Concave One w rozmiarze 9×20 i 10,5×20 cali wraz z oponami Michelin 255/30 i 275/30. W środku wnętrze pozostało bez zmian w stylu AMG. Cena nie została ujawniona, ale możemy spodziewać się, że całość będzie kosztować ponad 10 tysięcy euro. Jeśli dla kogoś 623 KM to za mało, to firma ma pod ręką zestaw modyfikacji na ponad 700 KM i 900 Nm, także dla każdego coś się znajdzie. Modyfikacje wnętrza i układu hamulcowego możliwe są na życzenie klienta.

Źródło: materiały prasowe tunnera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *