Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Kia Polska poinformowała, że od teraz w naszym kraju będzie występować bez członu „Motors” w nazwie, co jest zgodne z długoterminową strategią biznesową „Plan S”

Zarówno w Polsce, jak i w Europie Kia oficjalnie zarejestrowała nową nazwę i logo, które odzwierciedlają nową wizję marki. Producenta zmienia się w dostawcę zrównoważonych środków transportu, rozszerza działalność o nowe obszary biznesowe i przyspiesza rozwój samochodów nowej generacji, które będą przyjazne środowisku.

Kia Polska

Zmiana nazwy z Kia Motors Europe na Kia Europe oraz z Kia Motors Polska na Kia Polska jest zgodna z długoterminową strategią biznesową „Plan S” marki zaprezentowaną w ubiegłym roku. Nowa strategia ma pomóc firmie zająć pozycję lidera zrównoważonej mobilności. Obejmuje ona nie tylko samochody elektryczne nowej generacji, ale również rozwiązania i usługi z zakresu mobilności oraz zaawansowane technologicznie tzw. pojazdy specjalne. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu energii ze źródeł odnawialnych i materiałów pochodzących z recyklingu, marka będzie promować produkcję w sposób zrównoważony.

Kia Polska

„Rozwój marki koncentruje się teraz na popularyzacji samochodów eklektycznych typu BEV. W tym celu, do 2026 roku, planujemy wzbogacić gamę modeli na świecie o siedem nowych aut tego typu. Wśród nich znajdą się hatchbacki i SUV-y należące do różnych segmentów. Dzięki zastosowaniu w ich konstrukcji nowej modułowej platformy E-GMP, każde z tych aut będzie zapewniało duży zasięg i szybkie ładowanie. Pierwszy etap nowego ekscytującego wyzwania dla marki rozpoczął się w marcu tego roku wraz z premierą EV6, nowego elektrycznego crossovera”

mówi Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska

Warto zaznaczyć, że struktury i lokalizacje firmy pozostają bez zmian, więc nie ma to bezpośredniego wpływu na klientów. Zmiana nazwy jest jednak ważna dla producenta i importera, ponieważ ułatwi komunikację oraz wyeliminuje niepotrzebne nieporozumienia.

Foto. materiały własne oraz producenta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *