Założyciel | Redaktor naczelny Pasjonat motoryzacji i marketingu - wielu mówi, że urodził się z benzyną we krwi, lecz lekarze wciąż mają wątpliwości jak to możliwe.

Jeśli kupujemy auto za kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy złotych to chcielibyśmy poczuć się wyjątkowo i Lorinser oferuje taką możliwość posiadaczom sedana klasy A

Każdy kto interesuje się marką Mercedes zna i kojarzy taką firmę jak Lorinser, która od lat wprowadza modyfikacje do samochodów niemieckiego producenta. Nie inaczej mogło być w przypadku sedana klasy A, który to otrzymał cztery warianty modyfikacji mechanicznej (dla każdego silnika osobna) oraz kilka akcesoriów wizualnych, aby auto wyróżniało się na drodze. Zmiany choć na pierwszy rzut oka mogą wyglądać bardzo niepozornie to na pewno będzie zauważalna różnica w prowadzeniu auta, a drugą taką A klasę ciężko będzie spotkać.

Zacznijmy od zmian wizualnych, bo te dotyczą każdego wariantu silnikowego w ten sam sposób. W skład zmian wchodzi nowy przedni splitter (820 euro), wykończenia wlotów powietrza (642 euro) oraz poczwórne końcówki wydechu w stylu AMG z dyfuzorem (2 040 euro). Dodatkowo możemy swojego sedana klasy A wyposażyć w nowe felgi w rozmiarze 19 cali, które naszym zdaniem swoim kształtem przypominają nieco wirnik turbosprężarki. Może to cicha aprobata ze strony tunera na downsizing? Nie doszukujmy się lepiej ukrytego przekazu we wzorze felg, ale przejdźmy do kwestii mechanicznej.

Wersja A250 otrzymała zastrzyk mocy w postaci 38 KM i 65 Nm, co finalnie daje wartości 262 KM i 415 Nm. Dla wariantu A220 przygotowano modyfikacje podnoszące moc do 231 KM i 419 Nm względem seryjnych 188 KM i 350 Nm. Słabsze benzynowe A200 z wartości seryjnych 163 KM 250 Nm uzyskuje wynik 189 KM oraz 300 Nm. Lorinser nie zapomniał o silniku Diesla i tak dla A180d przygotowano pakiet podnoszący moc do 131 KM i 294 Nm. Dla każdego silnika cena modyfikacji jest taka sama i wynosi 1 499 euro. Zatem może warto rozważyć, jeśli posiadacie nowego sedana klasy A, modyfikacje silnika jako prezent pod choinkę?

Foto. materiały prasowe tunera

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *